|
CA modul fejlmeddelser? |
Besvar |
Forfatter | |
jahafa
Super bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-December-2015 kl. 22:52 |
Hej.
Jeg har et Samsung 55" H8005 fra 2014 (med One connect box) jeg har Yousee kabel tv. Jeg har fuldpakken og to ekstra kanaler der kræver kort. Jeg har to CA moduler og to kort fra Yousee, så jeg kan bruge begge tunere i Tv. Jeg får fejlmeddelelser med "du har ikke adgang til video" eller "du har ikke adgang til lyd", men kan se/høre kanalen uden problemer. Trykker jeg ok for af fjerne fejlmeddelelsen, dukker den op ca. ti sekunder senere. Begge CA moduler er fra Yousee. Biterror er 0, og signal/kvalitet viser 100. Nogen der har et bud på hvad der er galt? JH |
|
Marantz KI Pearl Lite
Marantz SR5005 B&W 805D Bluesound Node Sonos Connect |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
CI+ moduler har før givet problemer. Hvis det er sådan nogle du har, så prøv moduler uden + hvis du har mulighed for det. Se desuden i TV'ets manual om den beskriver problemet.
Ellers spørg Yousee og Samsung.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |