|
CA Modul |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Som nævnt utallige andre gange i lignende emner/tråde, så har jeg ét C+ og ét C modul (begge Strong) i mit Panasonic TV og jeg har ingen problemer med, at optage kodede kanaler i min YouSee BlandSelv fuldpakke.
Så det er altså ikke alle Strong C+ moduler, der har et problem med optagelse af kodede kanaler ! Bare så'n for, at det er på plads ! Om det så er hardwaren/softwaren i nogle TV/optagere, der ikke kommunikerer ordentligt med C+ eller der er andre årsager til, at de 15-20 stk. som jeg har hørt/læst om har problemer. Skal jeg ikke gøre mig klog på. Det vil jeg lade andre om.
![]() Redigeret af Roland - 05-Oktober-2016 kl. 06:36 |
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Og jeg har sikkert nævnt lige så mange gange, at det er restriktionerne i CI+ standarden der er skyld i begrænsningerne med bl.a. optagelser. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 141 |
||
Hos os er der sket en stor forskel, hvor jeg før hen synes det var irriterende langsomt at skifte til bland-selv-kanalerne går det kun marginalt langsommere end de ukodede kanaler nu. Jeg har smidt YouSees CA-modul i vores TV nr 2 og det har ikke ændret ved hastigheden (men det er nemmere at leve med på et TV nr 2, som primært bruges til streaming, når vi ikke vil se det samme).
|
|||
![]() |
|||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
||
![]() Jeg har prøvet, at bytte om på mine 2 moduler, men det ændrer ikke noget. Jeg kan stadig optage. Nå, jeg har måske bare været heldig med mit C+ modul.
![]() |
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
||
Jeg kan kun tolke det derhen, at forskellig hard- og/eller software reagerer forskelligt på CI+ modulerne. Min Linux boks er f.eks. ligeglad, mens jeg ikke kan optage på mit Samsung TV med et CI+ modul isat. Flemming
Redigeret af fltk - 06-Oktober-2016 kl. 11:23 |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |