|
Canal 9 billedstøj |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Laurel&Hardy
Bruger Oprettet: 29-August-2009 Status: Offline Point: 51 |
Sendt: 29-August-2009 kl. 10:28 |
Ok, jeg modtager fra Nordenskovsenderen ved Varde og her er der ingen problemer længere, i starten var det forfærdeligt ringe. |
|
Hansemand
Guld medlem Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
Sendt: 29-August-2009 kl. 11:43 |
Billedet er lidt bedre nu men også "ryk" på videbæk senderen. Jeg skrev til Boxer d. 23-8 og brokkede mig over signalet og fik flg. svar: Mange tak for din henvendelse. Bemærk, at det, indtil den 1. november 2009, IKKE er Boxer der udsender Canal9, men derimod Open Channel. Boxer vil derfor udelukkende vurderes på de 9 kanaler, der udsendes frem til den 1. november 2009 (og herefter alle 32). Vi vil dog ikke kritisere signalet på Canal9 via antenne-tv, men da det ikke er vores kanal, foretager vi ikke løbende kvalitetsmålinger herpå, og dermed kan vi ikke kommentere yderligere på det. Du er altid velkommen til at ringe til os på telefonnr. 7033 2033 eller kontakte os via mail på kundeservice@boxertv.dk, hvis du har yderligere spørgsmål. Med venlig hilsen |
|
Mvh Hansemand
|
|
HAC67
Ny bruger Oprettet: 27-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 30-August-2009 kl. 16:05 |
Her I jylland er der også voldsomme problemer med Canal9, jeg har fuldt signal fra antennen, men det er som om mpeg4 signalet er i lav opløsning, og der er problemer med pixel støj (farve plamager) især ved hurtige bevægleser. Mpeg2 signalet med DR + TV2 programmerne står bare perfekte. |
|
Bjarke
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
Sendt: 30-August-2009 kl. 16:32 |
Hej HAC67
Hvilket modtager modtager du signalet fra? Jeg har prøvet HD boksen fra Canal Digital, som åbenbart også kan modtage MPEG4 DVB-t... Men her er MPEG4 signalet også som du beskriver dårligt.. Kunne det evt. være derfor? |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |