|
Canal Digital Hd Boks Satellit |
Besvar | Side <12345 97> |
Forfatter | |||
johnjkj
Guld medlem Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er vist fordi den modtager epg signalerne via Discoverykanalen. Derfor skifter den kanal når man bruger epg. |
|||
O'Brian
Super bruger Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bestilte min 28 marts. Venter...
|
|||
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
|||
neumann
Ny bruger Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jooe måske, men den har jo to tunere ... ;) Jeg bestilte min boks torsdag d. 3/4 og modtog den onsdag d. 9/4 - de sagde også 8-12 dage til mig. Jeg kører lyden gennem et coaxialt spdif kabel og det lyder godt, jeg har ikke prøvet de analoge stik. Redigeret af neumann - 10-April-2008 kl. 20:21 |
|||
johnjkj
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det undrer også mig, men det er bare hvad jeg har læst mig frem til. Hvis I gider læse svensk, er der her en 76 sider lang tråd om boksen: Og her er en norsk tråd om, hvordan man opdaterer boksen med nyt software, selvom man kun har tilsluttet et signal til den: Ellers må man sige, at der åbentbart er stor forskel på, hvor hurtigt man modtager boksen. |
|||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har fået min. bestilt 2 april.
Ingen problemer med installation, heller ikke dvb-t. Alt fungerer uden problemer. Den tidligere tråd med favoritliste er rigtig. Man skal flytte dem over i rigtig rækkefølge. Ingen problemer med programering over i min Pronto. Kører via hdmi, og lyden virker ikke på tv2 via dtt hvis lydindstilling står til dolby digital, skal stå på alm sterosignal ud. Den støjer ikke efter 4 timer i drift. Rigtigt godt billede fra hd kanalerne på mit Pio lx. Men der kunne godt have været 1080p signal. |
|||
SVP03
|
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan den vist ikke. Jeg har dog ikke testet det endnu (har lige modtaget et officielt eksemplar til test på recordere.dk) /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
johnjkj
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lars, er det så meningen du vil lave en anmeldelse af den her på recordere.dk på et tidspunkt? Det ville i hvert fald være interessant læsning. |
|||
johnjkj
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er der nogen af jer, der ved om den har RF-modulator? Jeg bruger nemlig min nuværende Digiality til at sende signalerne via almindeligt antennekabel videre til børneværelserne. Hvis ikke, skal jeg (desværre) også til at købe en RF-modulator.
|
|||
MortenR.
Bruger Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej SVP03 Hvad betyder det at den ikke støjer efter 4 timers drift? Slukker
blæseren efter 4. timer? |
|||
Morten
|
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, der kommer en anmeldelse af den nye Canal Digital HD modtager. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke noget jeg bemærker, man har jo lyd på når man ser tv. |
|||
SVP03
|
|||
MortenR.
Bruger Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Okay! Så misforstod jeg bare....
|
|||
Morten
|
|||
Besvar | Side <12345 97> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |