|
Canal Digital Hd Boks Satellit |
Besvar | Side <1 9394959697> |
Forfatter | |
imargo
Ny bruger Oprettet: 15-Juni-2012 Sted: Vemmetofte Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pænt goddag!
Er der nogen af jer, der har/har oplevet problemer med netkortet i den nye HD Entertainment boks? Jeg har problemer med at få den til at koble på og blive på nettet, både med automatisk og manuelt tildelt IP-adresse. Har nu prøvet med forskellige kabler, via switch og direkte tilsluttet router (TDC Homebox). Alle andre enheder (PC'er, Mac's, NAS, TV o.s.v.) kan sagtens komme på nettet. Jeg kan se i menuen (Brugerindstillinger - Optagelsesindstillinger - Fjernoptagelse - Forbindelsesstatus), at netkortet skifter mellem Forbinder/Forbundet/Frakoblet konstant... Det lidt underlige er, at jeg godt kan komme ind på "On demand" og se oversigten over tilgængelige film, men jeg kan ikke lave optagelser via "optag.canaldigital.dk". Nå, det er jo småting sammenlignet med det man har været udsat for med boksen fra hel.. øhh Sagem @isteen: Den ser fiks ud den lile ny, men man får jo også lov at betale for den!! |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke lige problemer med nettet.
Men i starten kunne jeg ikke få det optag til at virke, jeg fik port numre og alt muligt hjælp fra cd og intet virkede, så jeg droppe det. Ville så en måned efter tjekke det, og så pludsligt virkede det. |
|
SVP03
|
|
imargo
Ny bruger Oprettet: 15-Juni-2012 Sted: Vemmetofte Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg venter da bare lidt så.. haha! Tak for svaret, SVP03 |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke den store hjælp. Men CD påstod at det var min router den var gal med, selvom jeg godt kunne bruge go, altså se VOD film og serier. Så jeg opgav at løse det, men de fandt jo nok en fejl et sted i systemet hos CD. |
|
SVP03
|
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen der er sprunget på vognen, og har købt den nye HD Entertain Mini?
|
|
Steen
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Så er der opdatering til den gamle Sagem 101 pvr.
Er ved at gøre det nu, aner ikke hvad der er med. |
|
SVP03
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Her.
https://www.canaldigital.dk/kundeservice/Herognu/ |
|
SVP03
|
|
johnjkj
Guld medlem Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for info. Jeg er også ved at opdatere, så må vi se om der er sket en forbedring
|
|
--------------------------- Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i. --------------------------- |
|
videoguy
Bruger Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej begge,
Hvordan gik opdateringen? Nogen problemer eller forbedringer? |
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Den kører da endnu. Den er lige så lang tid om at starte, men den kan tilgengæld betjenes lige efter opstart, før var den træg i det de først 30 s.
Hvad skal jeg tjekke ? |
|
SVP03
|
|
johnjkj
Guld medlem Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når man spoler nu, viser den, den hastighed (med tal) man spoler med: 4x,64x og 300x. Jeg er ikke sikker, men jeg mener ikke den spolede med op til 300x hastighed inden opdatering?
Før jeg ude for at den nogle gange genstartede af sig selv, efter at have vist beskeden "Der er opstående en fejl, boksen genstarter efter 10 sekunder". Denne fejl håber jeg er væk nu, men det kan kun tiden vise.
|
|
--------------------------- Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i. --------------------------- |
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Den skriver x4, x64 og x300, kan ikke huske om den gjorde det før.
Jeg havde også problemer med at min skrev det med genstart efter at de 720p kanaler kom på. Men jeg fik en box af en der ikke brugte den mere. Så min gamle står på loftet. Kan du ikke melde tilbage om det er væk, så vil jeg tage min med i sommerhuset. |
|
SVP03
|
|
Besvar | Side <1 9394959697> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |