|
Canal Digital Hd Boks Satellit |
Besvar | Side <1 94959697> |
Forfatter | ||
johnjkj
Guld medlem Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skal nok melde tilbage, men det var kun et par gange om ugen den gjorde det, så der går lige nogle dage inden.
|
||
--------------------------- Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i. --------------------------- |
||
Allan12
Ny bruger Oprettet: 16-Oktober-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Advarsel:
Opdateringen blokerer for at kunne overspille optagelser til en HD eller DVD optager.
Har lige chattet med Canal Digital på deres kundeservice: Det er korrekt. Det gælder alle kanaler. Også Public service kanaler som fx alle DR's kanaler.
Der bliver også blokeret for overspilning fra alle andre Canal Digital boxe.
Hilsen
Allan
|
||
Allan12
Ny bruger Oprettet: 16-Oktober-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nedenstående drejer som om Sagem PVR 101 ST-boxen.
Undskyld, jeg er ny her. Troede forrige indlæg blev medtaget. Nu har jeg vist lært det.
Hilsen
Allan
|
||
johnjkj
Guld medlem Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej SVP03
Nu er der jo gået en uges tid, og der har IKKE været nogen genstart |
||
--------------------------- Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i. --------------------------- |
||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis man har den nye Entertainment HDD modtager og oveni køber en mimi, kommer der omkring jul en opdatering, så du på mini kan se de optagelser du har på den store med HDD, ret fikst.
Redigeret af SVP03 - 02-November-2012 kl. 17:08 |
||
SVP03
|
||
videoguy
Bruger Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan I der har opdateret PVR101 bekræfte, at det ikke længere er muligt at overføre optagelser via SCART stikket til en HDD recorder? Kommer der ikke signal ud på SCART længere, eller er signalet scrambled?
Jan |
||
tx607
Bruger Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg været den lykkelige ejer af den nye boks fra CD i lang tid,men...nu har de lige opdateret Softwaren, vel at mærke uden at jeg gav lov til det, og så starter balladen åbenbart igen.
Man mener åbenbart at det er smart at optagelser nu lægges i mapper hvilket jo også er en god ide. Man har så bare lige glemt at sortere det der ligger i mapperne. Der ligger f.eks alle de programmer der er planlagt til optagelse men som ikke er optaget. Funktionen med "øjet" der er lukket hvis man ikke har set et program, og åbent hvis man har set en del, eller hele programmet virker ikke mere. Det er simpelthen for ringe, og jeg orker ærlig talt ikke CD mere.
|
||
MoTiNI
Super bruger Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan ikke få mit pis i kog, hvis bare den daglige betjening og billedekvaliteten er i top, så er det sekundært hvordan optagelser ligger i mapper eller ej.
Det med øjet som åbner når man først har set optagelsen virker hos mig. |
||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lidt ærgeligt at det ikke er denne gang at de åbner for at se optagelser på mini optaget på den store.
|
||
SVP03
|
||
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
?? Det er jo netop det som bliver fremhævet ved denne opdatering: Start afspiling på den ene boks og fortsæt på den anden Start eller planlæg optagelser fra begge bokse Afspil dine optagelser på begge bokse Deling af favoritlister mellem boksene |
||
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kan man jo godt ringe og få tilbud på den igen ved at forlænge sit abb.
Kiggede ikke lige nøje efter, for det er kun 2 uger siden jeg talte med dem og der sagde de at den MÅSKE kom før jul, men nok efter jul. Redigeret af SVP03 - 29-November-2012 kl. 07:48 |
||
SVP03
|
||
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har fået min mini, virker fint med at afspille fra den store.
Kanallister laves på den store og overføres til mini. Vender tilbage når jeg har testet lidt mere. |
||
SVP03
|
||
Besvar | Side <1 94959697> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |