Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Rulle
Super bruger
Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 280
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 09:03 |
Jeg sendte en mail til dem og klagede over deres nye prispolitik, men om det hjælper? det tror jeg ikke...
Jeg er seriøst ved at overveje BOXER i stedet. Prisen er en smule mindre og så får man ekstra kanaler, bl.a. Discovery, MTV, TV2 News. Men det er selvfølgelig på bekostning af HD kanalerne...
|
/Martin
|
|
filmfreak
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2005
Point: 1387
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 09:43 |
Rulle skrev:
Jeg sendte en mail til dem og klagede over deres nye prispolitik, men om det hjælper? det tror jeg ikke...
Jeg er seriøst ved at overveje BOXER i stedet. Prisen er en smule mindre og så får man ekstra kanaler, bl.a. Discovery, MTV, TV2 News. Men det er selvfølgelig på bekostning af HD kanalerne...
|
Overvejer også Boxer såsnart bindingsperioden med Canal Digital udløber. Gider ikke at betale at andre får MR gratis. Lidt surt at man så kommer til at mangle TV2 film HD med DD5.1 lyd...
|
|
ipo
Ny bruger
Oprettet: 29-Marts-2010
Sted: DK
Point: 2
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 10:37 |
Man kan fortsætte med de gamle priser 6mdr. endnu hvis man ringer og broker sig. Men CDigital tager gerne imod din opsigelse, så lad værre med at true med det
|
|
Bla Blasen
Bruger
Oprettet: 18-April-2008
Point: 158
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 17:42 |
Har lige forsøgt at bestille det der multirum
Havde 2 gamle SAT receiver liggende, den ene er deres egen Canal Digital CDC-7000 - som jo er godkendt - så det var ok.
Den anden gamle jeg har er en " Samsung DSR9510Y", som jeg købte for mange år sidne i forbindelse med et Canal Digital abb. - den er så åbentbart ikke Canal Digital godkendt mere, så den kunne jeg få ikke multirum abb. til
Man er altså åbenbart pisket tvunget til at bruge en af deres 3 modeller, for at man kan få multirum abb. til
Med vort hovedabb. har vi idag den store med 250gb HD Box, som vi egentlig er utroligt glade for - blot irritere det mig grusomt at den er låst, således at vi kan ikke modtage andre satelitter. Tager den med i campingvognen, og kommer man tilstrækkeligt langt sydpå - kan man ikke længere modtage THOR - ergo bliver SAT'en ubrugelig.
Synes også det er træls at USB/Ethernet er deaktiveret? Utroligt at man ikke engang kan få det aktiveret hvis man køber den
Hvorfor pokker kan man ikke bare købe den sat-receiver man nu gerne vil have - også vælge det abb. hos en sat-udbyder man gerne vil have
Han påstod så også at der kommer parring med satkort/-receiver heri løbet af foråret - det skulle så gøre det helt umuligt at bruge en IKKE godkendt receiver ???
Redigeret af Bla Blasen - 30-Marts-2010 kl. 17:48
|
|
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 18:02 |
Så er det endegyldigt slut med CD....plat foretagende.Er rimelig træt af at blive "ført bag lyset"...er det fordi deres priser ikke tåler dagens lys??
Har boxer tv i soveværelset-og er MEGET glad for dette-så det blver også BOXER i stuen nu....jeg kommer ikke til at savne HDog SLET IKKE deres boks,som vel nærmest kan beskrives som en L... med hår på!!
De skal sgu ikke tage røven på gøglerne...
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
PhDream
Guld medlem
Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 19:11 |
Hvis alle vi utilfredse kunder nu sender en mail til CD, måske vil der komme ændringer?
Jeg siger i hvert fald mit abonnement op hos dem, da jeg ikke gider betale 275 kr. om måneden for 8 kanaler. Jo, jo, der er 17 kanaler i alt i Lokal-pakken, MEN...HD-kanalerne er rare, men de sender jo det samme som deres SD ditto, dvs. at de tæller for 0. DR-kanalerne kan man jo modtage gratis, så de tæller også for 0. Ergo ender man hurtigt ned på kun 8 kanaler, man får for sine penge. Det er ikke meget.
Jeg vil hellere bruge de 275 kr. på at købe film og serier, og ellers se de gratis kanaler fra DR og TV2, end at betale for 8 reklamefyldte kanaler. Nogle af dem ser jeg alligevel aldrig, som f.ex. Charlie og DK4. Hvis jeg trækker dem fra, ender jeg på 6 kanaler, som jeg ser nogenlunde regelmæssigt.
|
|
thomasNY
Bruger
Oprettet: 03-Januar-2009
Point: 76
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 19:41 |
Jeg har family pakken og stiger jo også helt vildt. Kører på en 12 månedes binding med leje af Harddisk boksen, og nu skal jeg købe den hvis jeg vil fortsætte. Havde egentlig tænkt mig at nedgradere til local, da de satte family op til 269, men nu dropper jeg hele deres show. Man kan jo tage viasat danmarks pakken til 99 pr måned i et år, men bagefter stiger den så helt vildt! Boxer har deres flex8 pakke, men der mangler kanal 5 af en eller anden sjov grund! Desuden kunne man få en harddisk optager gratis ved 12 måneders binding, men det er også slut nu... Hvad koster en optager der kan det samme, hvis man skal købe den løst?
|
|
Rulle
Super bruger
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 23:29 |
Tror jeg springer på en Boxer Mix, der kan du få alle kanaler fra Local pakken fra CD + Discovery, TV2 News, CNN, Disney channel + et par tyske til 179 + kortafgift.
|
/Martin
|
|
Nordic2007
Bruger
Oprettet: 13-Februar-2007
Point: 138
|
Sendt: 30-Marts-2010 kl. 23:57 |
thomasNY skrev:
Jeg har family pakken og stiger jo også helt vildt. Kører på en 12 månedes binding med leje af Harddisk boksen, og nu skal jeg købe den hvis jeg vil fortsætte. Havde egentlig tænkt mig at nedgradere til local, da de satte family op til 269, men nu dropper jeg hele deres show. Man kan jo tage viasat danmarks pakken til 99 pr måned i et år, men bagefter stiger den så helt vildt! Boxer har deres flex8 pakke, men der mangler kanal 5 af en eller anden sjov grund! Desuden kunne man få en harddisk optager gratis ved 12 måneders binding, men det er også slut nu... Hvad koster en optager der kan det samme, hvis man skal købe den løst?
|
Enten gør Canal Digital noget ulovligt eller også har du misforstået noget, når du skriver at du skal købe din leje boks. Man kan ikke tvinge folk til at kæbe en leje boks.
Er du sikker på, at du ikke "bare" skal leje boksen efter de 12 måneder? Min morfar havde et 12 måneders abonnement hos dem, hvor boksen var gratis det første år og efterfølgende skulle han leje boksen. Det var også det der fremgik af hans kontrakt. Hvad står der på din kontrakt? Det skal lige siges, at det ikke var en Harddisk boks.
|
VIDEO: Sony 65 A1 Sony UBP-X800 Canal Digital OnePlace AppleTV 4K
AUDIO: Denon AVR-X1400H Dali Concept 5.1
|
|
Bruger udmeldt 33
Guld medlem
Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
|
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 06:51 |
Har for 2 måneder siden fået parabol fra cd bare local pakken som jeg er fint tilfreds med. Men en stigning i den stil her går jeg heller ikke med til. Jeg får local prisen året ud til de 149 som lovet og derefter farvel. Troede ellers lige jeg have købt en pakke uden rabat eller andet det første år og som næste år bare kørte videre til samme pris så var der egentlig ikke så meget mere bøvl med det. Den holdt ikke særlig længe. Fint man fik banket en parabol op på væggen som bare skal pilles ned og smides på gengrug. Jeg vil simpelthen ikke bruge de penge på tv kanaler. Tåber håber i kommer til at tabe på jeres tiltag og folk vælger andre udbydere der forhåbentlig forbliver billigere end cd med deres nye priser
|
|
Rulle
Super bruger
|
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 07:55 |
Som jeg har forstået det skal man også til at købe sin boks fremfor at leje?
Jeg har fået svar på min mail jeg sendte til dem, men kan ikke husek ordret hvad der stod. Men er 95% sikker på jeg skulle købe min HD Boks når mit nuværende lejemål på den udløber.
|
/Martin
|
|
thomasNY
Bruger
Oprettet: 03-Januar-2009
Point: 76
|
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 10:50 |
Nordic2007 skrev:
thomasNY skrev:
|
Enten gør Canal Digital noget ulovligt eller også har du misforstået noget, når du skriver at du skal købe din leje boks. Man kan ikke tvinge folk til at kæbe en leje boks.
Er du sikker på, at du ikke "bare" skal leje boksen efter de 12 måneder? Min morfar havde et 12 måneders abonnement hos dem, hvor boksen var gratis det første år og efterfølgende skulle han leje boksen. Det var også det der fremgik af hans kontrakt. Hvad står der på din kontrakt? Det skal lige siges, at det ikke var en Harddisk boks. |
Hvis man kigger på deres hjemmeside er muligheden for at leje boksen væk, og jeg har snakket med dem om det. Hvis man vælger at købe boksen får man dog en ny frisk boks. Tilgengæld er deres boks billig.
|
|