|
canal digital nye priser. |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | ||
Bla Blasen
Bruger Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 11:09 | |
Jeg kan ikke forstå at man SKAL have en af deres SAT-receivere for at kunne få et abb.
Godkendte tv-boxe
For at tegne et abonnement hos os og få et programkort, skal der benyttes en tv-box, der er godkendt af Canal Digital. Du kan se listen over godkendte tv-boxe her: Canal Digital HDTV-box med harddisk Canal Digital HDTV-box Canal Digital CDC-7000ST Canal Digital TS 1232 CXCI Digiality CX-CI 422 TS
Grundig DSR6450/52/54 Har man ikke det, kan man IKKE få et abbonement :( Jeg ville da gerne have mulighed for frit at vælge en receiver, som opfylder de behov jeg har!
2 DVB-S tunere, DVB-T mulighed for at optage OG!!! frit kunne modtage alle andre gratis kanaler!!!
Det kan man ikke når man er TVUNGET til at vælge en af deres.
Mht. køb/leje af ens box, skriver de selv på deres side
Køb tv-box i stedet for leje og få lavere månedlig pris Hvis du gerne vil have én fast pris, kan du vælge at købe din HDTV-box og betale for den én gang for alle. Som nuværende kunde er du også velkommen til at fortsætte med at leje HDTV-boxen af os, men så er det rigtigt, at det koster lidt mere i samlet månedlig pris. |
||
PhDream
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 15:53 | |
Jeg vil bare høre: kommer folk kun af med deres galde her på forummet, eller giver I også udtryk for jeres utilfredshed overfor CD?
Vi vil jo helst have, at CD ser/hører vores klager, ikke?
|
||
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 16:18 | |
Det kan jo være at de læser med,da de hvis er medlem af forummet,prøv at søge på Canal digital,der er hvert fald et Branche Medlem.
|
||
kristian.n
Junior bruger Oprettet: 22-April-2009 Status: Offline Point: 38 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 17:07 | |
Selvom prisen virker højet.. så husk at hos Canal Digital er HD og PPR med i prisen end hvor hos Viasat skal man ligge 144 kr til alle deres pakke pris og dertil kommer også Viasat Helehuset og kort afgiften .
Hos Canal Digital er alt med i prisen
|
||
PhDream
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 17:59 | |
Jeg ved de læser med. Jeg har sendt dem en mail og gjort opmærksom på tråden. Efterfølgende har de svaret, at de har kigget i tråden. Problemet er, at folk ser det, de gerne vil se. De skrev bl.a., at der i tråden var nogle, som udtrykte tilfredshed med de nye tiltag. Det var så to (2!) personer i hele tråden. Du var den ene af dem, og ikke engang særlig tilfreds, da de misinformerede dig mht. besparelse. Sagen er, at det altid giver et større indtryk, hvis de utilfredse kunder kontakter CD direkte. Hvis CD f.ex. modtager 100 mails fra utilfredse kunder, vil det gavne "os" mere, end 100 indlæg samlet et sted, hvor man ikke engang kan være sikker på, at de kigger med. Jeg vil i hvert fald give dem credit ift. Viasat. CD svarede indenfor et par timer, hvor Viasat var over en måned om at svare, og de svarede først da jeg rykkede for den oprindelige mail.
|
||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 18:07 | |
Jeg ringede et par timer efter at deres prisomstrukturering ramte nettet og opsagde mit abbonnement, så herfra ved de ihvertfald, hvad jeg mener om deres voldsomme prisstigning. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 18:44 | |
Det var da en mærklig måde at Canal digital laver statistik på,de skal sgu ikke bruge mig som eksempel,for helt tilfreds var jeg jo ikke,når nu der er flere utilfredse end tilfredse kunder,så kunne det godt være at de skal se mere på de utilfredse kunder,da de er i flertal.Og jeg kan udmærket godt forstå jeres utilfredshed
P.S Til Canal digital,jeg er ikke helt tilfreds,da i misindformere mig om min besparelse pr år. i det brev jeg fik fra jer.
|
||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 21:06 | |
Har også Family pakken uden Multiroom og har netop også sendt en email afsted til Canal Digital hvor jeg udtrykker min skuffelse/vrede over de skjulte prisstigninger inkl. meldingen om at når bindingsperioden udløber til november, så skifter vi til Boxer.
Mener faktisk at vi kun giver 229 eller 239 om måneden og det er kun 4-5 måneder siden. At de så sidenhen både har hævet prisen til 269 og nu med ekstra 50-60kr om måneden er jo helt hen i vejret. Så meget er HD kanalerne heller ikke værd. Og ja, 600kr pr. ekstra multiroom-boks eleminerer jo stort set den Multiroom fordel man ville få ellers.
|
||
Rulle
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 22:00 | |
Jeg har også sendt en mail til CD, og fået svar på den. De skriver også at de godt kan se det er en prisstigning for mig, men fremhæver også den nye mulighed for multiroom. Redder bare ikke meget når man kun har 1 tv
En anden ændring på Multiroom er også at det ikke behøver være samme husstand længere. Det kommer bl.a. mine forældre tilgode der har LOCAL pakken i sommerhuset. Den kan de så også få hjemme nu. Godt nok skal der købes en boks, men det er da muligt der at spare nogle penge. Jeg tror dog stadig jeg hopper på Boxer når min periode udløber. |
||
/Martin
|
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 22:29 | |
Så jeg sender min HD boks retur og 1 måned, når gratis perioden udløber. Hmm, må til at holde øje med dba.dk og lign..... |
||
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 22:43 | |
Uden at jeg kender til de konkrete beregninger, vil jeg lige gøre jer opmærksom på at prisstigninger på TV-signaler ikke er noget Canal Digital har opfundet eller er alene om.
Vi får TV via lokal antenneforening (Yousee er signal leverandør) og der stiger priserne hvert evigt eneste år. Hver gang får vi at vide at det er TV-stationerne (med TV3/viasat og TV2 i front) der hæver priserne. Så mon ikke dette også er en af årsagerne til de højere priser? Endvidere har Canal Digital været nød til at gøre noget ved deres meget dyre multiroom. De kalkulerer nok med at nogen forlader dem og at andre griber chancen og anskaffer den nu billigere multiroom. |
||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Sendt: 01-April-2010 kl. 07:35 | |
Letten, det er sikkert rigtigt - men at en pakke stiger 100kr om måneden på et enkelt år?? Det lyder ikke som TV-stationernes skyld umiddelbart.
|
||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |