Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 11:52 |
Bla Blasen skrev:
ghost-the-man skrev:
filmfreak skrev:
Tænkte på om de nye høje prisstigninger ikke vil bidrage til snyd ? Hvis man f.eks får en ven eller familiemedlem, der har Canal Digital, til at bestille Multiroom og så 'låne' det ud til én selv og deler udgiften. På den måde kan man jo få en CD pakke til ca halv pris...
|
Det kan jeg ikke forestille mig,at de vil synes om,og heller ikke lovligt.
Citat: 22. Misbrug af programkort og/eller tv-box
Det er således ikke tilladt på nogen måde at dele signalet mellem flere modtagere,uanset om disse befinder sig i eller udenfor kundens husstand. |
Selvfølgelig vil de ikke synes om det, men hvordan vil de kontrollere det ?
|
De har ikke kunne kontrollere SmartWi fænomenet. Og der findes andre CAM emulatorer som tillader at kort kan bruges på flere enheder inden for samme hustand uden størrere problemer. Så har kunden kun samvittigheden og CD's politikker at stå til ansvar overfor, og andre tråde her i forum tyder ikke på samvittigheden har et problem, derimod har kunden allerede vist et vist utilfredshed med prisen, og nu bliver problemet nok scaleret hvor muligt (indtil de lancerer ny generation som afgjort løser deres problem med deling)
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
|
Sendt: 02-April-2010 kl. 12:15 |
Bla Blasen skrev:
ghost-the-man
Det kan jeg ikke forestille mig,at de vil synes om,og heller ikke lovligt.
Citat: 22. Misbrug af programkort og/eller tv-box
Det er således ikke tilladt på nogen måde at dele signalet mellem flere modtagere,uanset om disse befinder sig i eller udenfor kundens husstand. |
Selvfølgelig vil de ikke synes om det, men hvordan vil de kontrollere det ?
[/QUOTE skrev:
Det kan jeg ikke udtale mig om,men jeg går ud fra,at man som kunde overholder de betingelser,som man har indgået,da man tegner et abonnement på CD,det andet er jo nærmest tyveri,men det er min holdning,jeg forstår udemærket utilfredsheden,synes også selv at prisstigningen er for vild,så vil man ikke betale for det det koster,at se tv som alle andre,så må man jo bare lade være med at fornye sit abonnement næste gang. |
Det kan jeg ikke udtale mig om,men jeg går ud fra,at man som kunde overholder de betingelser,som man har indgået,da man tegner et abonnement på CD,det andet er jo nærmest tyveri,men det er min holdning,jeg forstår udemærket utilfredsheden,synes også selv at prisstigningen er for vild,så vil man ikke betale for det det koster,at se tv som alle andre,så må man jo bare lade være med at fornye sit abonnement næste gang.
Redigeret af ghost-the-man - 02-April-2010 kl. 13:48
|
|
|
sbndk
Guld medlem
Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 589
|
Sendt: 06-April-2010 kl. 18:21 |
Jeg har Canal+ Total og min månedpris vil stige med 54% samtidig med, at de fra næste sæson mister rettighederne til at sende Premier League på Canal+ Sport, så jeg sendte dem en mail forleden hvor jeg udtrykte min store utilfredshed med begge dele og nederst spurgte hvad jeg skulle gøre for at opsige mit abonnement.
Så fik jeg svar tilbage idag med en salgstale af den anden verden, at det jo blot var en prisjustering og man både kunne få HD-kanaler og multiroom. Nederst stod der så, at jeg blot skulle besvare emailen, så ville abonnementet blive opsagt. Den besvarede jeg så, at jeg ville opsige med det samme. For en time siden ringede en fra kundeservice og kunne nu pludselig tilbyde pakken til 229,- hvis jeg ville blive hos dem i et halvt år mere.
Det sagde jeg ja tak til. Så det kan altså lade sig gøre ikke at skulle betale mere :)
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
|
Sendt: 06-April-2010 kl. 18:46 |
sbndk skrev:
Jeg har Canal+ Total og min månedpris vil stige med 54% samtidig med, at de fra næste sæson mister rettighederne til at sende Premier League på Canal+ Sport, så jeg sendte dem en mail forleden hvor jeg udtrykte min store utilfredshed med begge dele og nederst spurgte hvad jeg skulle gøre for at opsige mit abonnement.
Så fik jeg svar tilbage idag med en salgstale af den anden verden, at det jo blot var en prisjustering og man både kunne få HD-kanaler og multiroom. Nederst stod der så, at jeg blot skulle besvare emailen, så ville abonnementet blive opsagt. Den besvarede jeg så, at jeg ville opsige med det samme. For en time siden ringede en fra kundeservice og kunne nu pludselig tilbyde pakken til 229,- hvis jeg ville blive hos dem i et halvt år mere.
Det sagde jeg ja tak til. Så det kan altså lade sig gøre ikke at skulle betale mere :)
|
Det lyder da godt,så må man jo bare ringe til CD,når bindningsperiode er ved at udløbe.
|
|
|
Ham_Der
Guld medlem
Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
|
Sendt: 07-April-2010 kl. 14:32 |
sbndk skrev:
Det sagde jeg ja tak til. Så det kan altså lade sig gøre ikke at skulle betale mere :) |
De vil nok hellere komme med sådan et tilbud end miste kunder.
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
|
Sendt: 07-April-2010 kl. 18:07 |
Det er udemærket,at man kan forhandle om abonnementprisen,det gør jeg også selv,men jeg tror desværre,at der er en del som ikke gør det,og de får lov til at betale,men det kan jo være at CD ringer/skriver til kunder,hvis man fornyer sit bindningsperiode får de det til billige penge.
|
|
|
Bla Blasen
Bruger
Oprettet: 18-April-2008
Point: 158
|
Sendt: 13-April-2010 kl. 08:31 |
Jeg har forsøgt at forhandle en del med de SAT boxe, man SKAL HAVE/KØBE for at kunne få multi-rum.
Her er de OVERHOVEDET ikke til at handle med.
Et "sæt" bestående af 1xHDPVR + 2x HDTV box'er er ca. 3.000 DYRERE end tilsvarende hos VIASAT !
Tilbehøret til et multirum er 20m. kabel + 1 Quad LNB hoved.
Sådan et LNB hoved har jeg jo allerede, og skal derfor ikke bruge det.
Men ifølge deres kundeservice skal de sende et Quad-LNB med som standard ??
Hvorfor kan de ikke undlade dette, og så give mig tilsvarende nedslag/rabat på en TV-BOX ???
Pakket lidt pænt siger de bare, betal vore priser eller forsvind, men måske skal man sende opsigelsen, før de "vågner" op og giver et ordentligt tilbud
Indtil nu har de bare været er hamrende ligeglade.
Har været kunde hos dem i 5-6 år med Canal+ Total - så jeg synes sq det er lidt (meget) ringe at de er så stivnakkede, og ikke kan være bare en smule fleksible
Indtil videre har jeg "kun" ændret pakke til Canal+ Film, da jeg synes deres CANAL+ Sport kanaler er elendige!! - hvad pokker skal jeg med deres Svenske liga, ishockey og alt det andet svensk, norsk, finske PIS.
Der har lige været US Masters i golf - her sendte de ikke så meget som ét eneste sekund
Redigeret af Bla Blasen - 13-April-2010 kl. 08:35
|
|