|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|||
Spøger du mig? I så fald er svaret ja. |
||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||||
![]() |
||||
Nordic2007 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|||
Jo, der er sportskanaler nok. Problemet er blot, at sportsrettighederne er fordelt på forskellige udbydere og tv-kanaler. Det medfører, at man ender op med at have flere tv-kanaler der helt eller delvist helliger sig til sportsudsendelser. Canal9/Bonniers har sat sig på 1/3 af SAS liga kampene (vist nok), da divisionsforeningen i mammons navn har valgt at sprede kampene i 3 puljer. God aftale for divisionsforeningen og klubberne, skidt for tv-kanalerne og/eller udbyderne der har købt de dyre rettigheder samt i sidste ende seerne der jo ender med at betale regningen. Men ikke mere ynk fra min side. Jeg vil gerne betale lidt ekstra for adgang til samtlige SAS liga kampe. Jeg læser, at Canal9 muligvis kommer til at koste 23/24 kr. om måneden. Det er mange penge men med tanke på, at jeg betaler 32 kr. om dagen for 20 smøger er det måske alligevel ikke så dyrt? Og så er sport jo sundt har jeg hørt |
||||
VIDEO:
Sony 65 A1 Sony UBP-X800 Canal Digital OnePlace AppleTV 4K AUDIO: Denon AVR-X1400H Dali Concept 5.1 |
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|||
Du svarer Stampe, som jo gerne vil se fodbod. |
||||
![]() |
||||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|||
Jeg skriver en generel kommentar om at sålænge kunderne vælger de store pakker vil de blive malket ved at indholdet hele tiden flyttes over på nye kanaler som derefter skal med i pakkerne... Redigeret af JesperLund - 17-Juni-2009 kl. 13:38 |
||||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||||
![]() |
||||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|||
Whatever.
|
||||
![]() |
||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|||
Ja og generelt så hjælper grundpakken ikke med se det du gerne vil, måske dig men mange kan ikke nøjes med grundpakken. |
||||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||||
![]() |
||||
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
|||
Så er det desværre afgjort. Canal 9 kommer IKKE hos Yousee.
Den 17. juli 2009 går CANAL9 i luften. I weekenderne vil kanalen vise fodbold fra blandt andet Superligaen, Premier League og La Liga, og resten af ugen sender CANAL9 film og tv-serier. - Vi er blevet tilbudt kanalen som en del af Fuldpakken, men har takket nej af forskellige årsager, fortæller vicedirektør i YouSee Ulf Lund. - En stor del af de fodboldkampe, CANAL9 har rettigheder til, bliver vist på andre kanaler, som allerede er en del af Fuldpakken, og set i det lys er prisen for høj. CANAL9 koster ca. 23 kroner om måneden, og en prisstigning i den størrelsesorden vil vi ikke byde vores Fuldpakkekunder, når indholdet ikke er mere attraktivt, forklarer Ulf Lund. - Derudover er vi løbet tør for kanalpladser i Fuldpakken. Det betyder, at en ny kanal vil skubbe en anden ud, og det vil give anledning til ballade. Endelig er kanalens tv-indhold koncentreret om fodbold, og her mener jeg, at vi i forvejen er godt dækket ind med bl.a. TV3+, TV 2 Sport og Kanal 5, siger Ulf Lund. Kilde: Yousee |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||
Det med at man ikke har flere Analoge kanaler tilbage paser nu ikke helt, jeg kan da se, at kanalerne 33 - 39 ikke anvendes. |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
Petelars ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|||
Jeg har yousee HD boks, med Canal+ Total som tilvalg. Får jeg Kanal 9? Jeg har ærligt talt svært ved at finde et konsekvent svar.
|
||||
Samsung 40N87
PS3 Yousee PVR |
||||
![]() |
||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() |
|||
som det ser ud nu så nej kanal 9 vil ikke være en digital til valgs kanal Yousee vil heldigvis ikke putte den i en af kanal pakkerne så ingen kanal 9 hos yousee |
||||
![]() |
||||
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|||
Man kan da ikke sige andet end det er en "succes"
Citat fra Sportenkort.dk "Gallup har alarmerende læsning til den nye tv-station Canal 9 efter at have kigget lidt på seertallene for stationens åbningsweekend. Ifølge Gallup så kun lidt over 3000 med, da FC Kønbenhavn åbnede SAS Liga-sæsonen mod FC Nordsjælland. Og endnu værre blev det søndag, hvor kun 127 fandt det værd at bruge tid på at se Randers mod SønderjyskE. Det skriver dr.dk. Canal 9 menes i øjeblikket kun at nå cirka 15 procent af landets befolkning, men ifølge sporten.dk er man ved at lukke en aftale med tv-udbyderen Stofa, som når ud til 200.000 kunder." |
||||
![]() |
||||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|||
Synes det er fedt der ikke har været flere seere. Det viser bare hvordan det KAN gå når der oprettes kanaler på kryds og tværs.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |