|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
He - du kom lidt før mig.
Denne kommentar får mig til at grine: »Det tager lang tid at få lokket seere til for en ny tv-kanal, men vi har masser af tålmodighed og er på ingen måde desperate«, siger Johan Kleberg Jeg tvivler på de har tålmodighed og der kan ikke gå lang tid med seertal som disse før desperationen melder sig. Det eneste de sælger sig selv på er fodbold, fodbold og atter fodbold, så hvis folk ikke en gang gider se det, er de på røven. Peter Møller kan nok godt snart se sig om efter sin 4. arbejdsgiver indenfor kort tid. Redigeret af Stampe - 21-Juli-2009 kl. 09:20 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Det sagde hun også i går...
Han blev jo heller ikke kaldt '32' for ingenting i FCK. Redigeret af Non-Desperado - 21-Juli-2009 kl. 09:39 |
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
![]() |
|
En dejlig nyhed
![]() |
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
hihi det beviser bare hvor meget forstand YouSee har på tv og rettigheder, da SAS ligaen er delt op i valg og ingen af de kampe der vises på Canal9 vises på nogle af de andre kanaler, samtidig er Canal9 bredere med fodbold fra de største Europæiske ligaer, men det er rigtigt YouSee, der er altid Bundesligaen ![]() Dertil skal forresten lige siges, at det glæder mig at YouSee ikke får Canal9, nu skal de bare låse mine håndjern op og så må de se hvad der sker. Redigeret af Kim Jespersen - 21-Juli-2009 kl. 21:01 |
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
|
Hvis Canal9 mener at de har noget indhold som kunderne vil have skulle de da bare tage imod tilbudet om at komme ud som digital til valgs kanal så kan de jo få kunder den vej.
Når der så kommer afstemning om kanaler igen kan de jo blive stemt ind i en af pakkkerne. Synes det er fint at yousee siger nej til at putte den ind i en af pakkerne når det vil betyde en prisstigning for kunderne. |
||
![]() |
||
GC08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
Jeg vil nu nu nok Kanal 5/6'eren bringer de bedste kampe fra La Liga i hver spillerunde, så der er absolut intet at hente. Der er knap så mange kampe fra Premier Leaguepå Kanal 5/6, men dog 1-2 hver weekend - dog ikke nødvendigvis topkampene. Så er der Serie A - der kan man være heldig at se en på svensk TV 4 (ejet også af Bonnier), men ellers ganske rigtigt intet. Derudover sender TV2 Sport jo langt flere kampe i løbet af ugens hverdage, såvel fra ligaer som landskampe. Så jeg vil nu nok mene, at bortset fra 2. valget i SAS Ligaen, som jo stort set hver runde vil omfatte FCK eller Brøndby, så bidrager Canal9 ikke med voldsomt meget sport. |
||
![]() |
||
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
|
Hvilke ligaer? udover bundesligaen. |
||
![]() |
||
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
|
TV2 Sport har ikke længere rettigheder til Bundesligaen. Eurosport 2 vil fremover sende eksklusivt fra Tyskland. Kilde Så TV2 Sport har hvis jeg husker rigtigt rettigheder til følgende ligaer: SAS Ligaen, 1. division, den engelske 1. division, Ligue 1 (Frankrig) og så den bedste russiske række. |
||
![]() |
||
GC08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
Så blev det officielt, at Canal9 indgår som kanal i mellem-og fuldpakken i det digitale spejl. Så blev det officielt Ingen prisstigninger i år, men mon ikke det ændres til næste år. |
||
![]() |
||
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
|
Så kom dagens gode nyhed. Dermed kan man nu se alle 6 superligakampe hos Yousee. Derudover sender de som de eneste fra Carling Cuppen, UFC og TNA. Vigtige kampe fra England, Italien, Holland og Spanien er også på programmet. At den så er gratis resten af året er da bare en bonus. Det at den kun er digital er et skridt i den rigtige retning. Yousee er for alvor på vej ind i kampen, med de nyheder som de er kommet med i løbet af den sidste uges tid. ![]() |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Hvis de da for guds skyld så gider smide den i en anden pakke for sig selv, så man ikke skal tvinges til endnu en ubrugelig kanal.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja hvis ikke man interesserer sig for fodbold eller kampsport, ja så er kanalen ubrugelig og spild af penge. Jeg kan nemt se det fra jeres side af. Fra nytår af er det jo garanteret 20-25 kroner om måneden for canal 9, samme pris for tv2 sport. Men hvis de skulle over i sin egen pakke så ville det garanteret koste 30-40 kroner pr kanal ligesom hos boxer. De tilbyder jo f.eks. TV2 Zulu for den lave pris af 49 kroner om måneden. Det er til grin og så vil jeg hellere have et par kanaler som jeg ikke ser med i hatten til billigere penge. Men det er jo desværre sådan i dag at man ikke kan få lov til frit at vælge kanaler selvom det teknisk er muligt med de nuværende systemer. Men jeg vil da se frem til at det ville blive muligt at man helt frit kan vælge sine kanaler til rimelige penge, men det sker nok desværre aldrig. Ikke engang Boxer kunne holde hvad de lovede. Men som sportsinteresseret er dette nu alligevel en god nyhed. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |