recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Carplay2air tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Carplay2air tråden

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
popsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér popsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2019 kl. 10:49

Vidste mine mange lange frustrende timer med obskure Windows konfigurationer gennem årene, ikke ville komme skidt tilbage senere i livet. 

Minsandten om ikke jeg fik det til at virke med lidt god jysk tålmodighed, - og det endda i en IKKE kompatibelt bil (Mazda med eftermonteret CarPlay).

Ikke testet det helt igennem, men oplever et halvt sekund nøl ved skift i musik. Lyden er fin.

Ved stemme navigering I Google Maps, hvor navigering “overtager” bilens højtalere, bliver det første talte ord nærmest cuttet af. Køre ellers flydende.

Ud over de par småting, er jeg pænt tilfreds.

Til top
stonefree Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-September-2006
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefree Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 11:58
Tog chancen, modtog den i onsdags og chokerende nok ser det indtil videre ud til at virke fint i min Golf GTE med Discover Media uden at jeg har gjort noget for at opdatere firmware Star
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af stonefree stonefree skrev:

Tog chancen, modtog den i onsdags og chokerende nok ser det indtil videre ud til at virke fint i min Golf GTE med Discover Media uden at jeg har gjort noget for at opdatere firmware Star

 
Tror du Golf er nogenlunde identisk med T-Roc ?

Hvad er det helt præcist der er kluntet ved at have Iphone’n kablet ?
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Hvad er det helt præcist der er kluntet ved at have Iphone’n kablet ?

Jeg fandt det irriterende ikke at have CarPlay før jeg satte telefonen på kabel, og så kunne jeg ind imellem glemme at tage telefonen med, med risiko for indbrud.

Resultatet var at jeg ikke brugte CarPlay-funktioner og apps særligt tit. Nu er det der bare automatisk hvergang.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
stonefree Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-September-2006
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefree Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2019 kl. 18:42
Jeg var måske lidt hurtig til at sige at det bare virker i min Golf. Desværre eksisterer det problem andre også har rapporteret med at hvis man går i bakgear under boot er der en stor chance for at forbindelsen mislykkes. Må antage at det skyldes den måde bakkameraet overtager systemet på. Jeg har oplevet forskellige varianter. Den kan stå uendelig længe i Connecting skærmen, i det tilfælde kan man få den til at forbinde ved at vælge Cancel og derefter vælge telefonen igen. Den kan også ende i helt sort display hvilket som regel betyder at der ikke er noget håb, en enkelt gang blev der dog forbundet efter en del ventetid. Når den forbinder virker alt fint bortset fra at det kun er sket en gang at den autmatisk genoptager afspilning af hvad man nu var i gang med
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2020 kl. 14:00
jer der har bestilt med alm fragt hvor lang tid gik der ca der ?
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
popsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér popsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2020 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

jer der har bestilt med alm fragt hvor lang tid gik der ca der ?

I mit tilfælde lidt mere end to uger.
Men tror meget det afhænger af hvor de sender fra.
Min blev sendt fra Kina.
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2020 kl. 11:40
Super ser frem til at prøve den i vores I30 :)
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Leif49 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-December-2019
Sted: Gram
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leif49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2020 kl. 11:52
Har en helt ny Skoda Karoq, og må konstatere at den ikke virker... Da den sandsynligvis er defekt (lyser rødt, uanset hvad) vil de ha at jeg skal returnere den til Kina, for at de kan bytte den.... men omkostningerne ved at sende til Kinea løber op i ca 76$, så jeg kan kun sige: "Hold jer langt fra denne adapter, det er spild af penge..."
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2020 kl. 12:23
er præcis i samme bås som dig. Konstant rød efter deres “forkerte” opdatering fil de smed ud

De vil også have mig til at returnere den med tracking. Har prøvet at forklare at det er for dyrt herfra

Havde imens oprettede en sag på PayPal som har givet mig medhold. De kræver dog også den blev sendt tilbage, men sjovt nok til litauen.. så har sendt den som rekommanderet brev til 120kr
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2020 kl. 12:29
Lyder da ikke alt for godt og der kan ikke smides en firmware på der virker eller der er måske ikke så meget support fra dem
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2020 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af Leif49 Leif49 skrev:

Har en helt ny Skoda Karoq, og må konstatere at den ikke virker... Da den sandsynligvis er defekt (lyser rødt, uanset hvad) vil de ha at jeg skal returnere den til Kina, for at de kan bytte den.... men omkostningerne ved at sende til Kinea løber op i ca 76$, så jeg kan kun sige: "Hold jer langt fra denne adapter, det er spild af penge..."
Har du ikke betalt med PayPal?

PayPal betaler retur porto. Jeg har lige sendt en vare retur til Kina, hvor PayPal betalte returportoen. Jeg gav 120 for anbefalet brev.


Redigeret af PerW - 05-Januar-2020 kl. 14:09
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu