|
Carplay2air tråden |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | ||
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Håber selvfølgelig det kommer til at spille, men ud fra skærmbilledet med firmware opdatering og connection vinduet, så ser softwaren ud til at være identisk med min Carplay2air :-)
|
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for info - det må vi se |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
thansen serogsåud til have fået nogen’
|
||
Shumway
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
CarPlay2air og CarLinkIt er så identiske, at de bruger nøjagtigt den samme firmware. :)
|
||
pdj1974
Guld medlem Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til info, så opdaterede jeg firmwaren på min Carplay2Air igår (igen igen), og i løbet af den første halve time lykkedes det ikke at få den til at holde forbindelsen i mere end max 2 minutter af gangen. Den var nok forbundet 6-8 gange, inden jeg endte med at sætte kablet direkte i på resten af turen.
Det er p.... træls! Specielt når jeg i min anden 20 år gamle bil har monteret en Kenwood DMX-8019 med indbygget trådløs CarPlay der bare spiller. Mit næste bilkøb er efterhånden betinget af at den har trådløs CarPlay...
|
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
cmax
Super bruger Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen der har prøvet den fra T Hansen.?
Redigeret af cmax - 31-Oktober-2020 kl. 15:52 |
||
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Carlinkit er ude i en version 2 med forbedret chipset - aner ikke om den er magen til carplay2air. Jeg har kørt en lille uges tid nu, med carlinkit - ingen problemet so far
Redigeret af Plex - 31-Oktober-2020 kl. 18:36 |
||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |