recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CD-HDTV-boks-med-harddisk-vrøvl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCD-HDTV-boks-med-harddisk-vrøvl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 713
Direkte link til dette indlæg Emne: CD-HDTV-boks-med-harddisk-vrøvl
    Sendt: 16-November-2010 kl. 11:52
Min Canal Digital HDTV-boks med indbygget harddisk har opført sig utilfredsstillende siden jeg fik den.
Fx har den igen i går lavet forskellige små numre, så jeg ikke har kunnet se TV.

Ved programmering af et fast program af en times varighed, optager den små bidder af programmet (to optagelser pr minut), og disse kan ikke slettes...med mindre jeg slukker fuldstændigt ved at tage stikket ud af stikkontakten. Optagelserne kan i øvrigt ikke ses - der er bare sort skærm.
Samtidigt vokser indholdet af harddisken dramatisk, så "bjælken" angives som rød - som harddisken er fyldt op.

Resten er de optagede programmer kan heller ikke ses - også her er der sort skærm.

Boksen har tilsyneladende sig egen vilje, da det ikke er første gang dette sker.

Dagen efter plejer boksen at opføre sig ordentligt igen - men jeg er alligevel ret utilfreds med den.

Nogen der har oplevet tilsvarende?
Steen
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2010 kl. 14:53
Det lyder som den har det rigtigt skidt  Dead

Har du prøvet at ringe til Canal Digital, den er jeg sikker på de bytter.

Lynge Smile
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Point: 713
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2010 kl. 17:00
Jeg har fået en mail fra CD, hvori de fortæller, at ovenstående kan hænde, og en beskrivelse af hvordan man formaterer harddisken. Så mister jeg jo desværre alle optagelser, men ved en ombytning af boksen, ville jeg også miste alle optagelser.

Trist, men jeg kan jo ikke lige brænde optagelser ud på DVD'er, som jeg kunne med min gamle analoge harddiskrecorder.
Steen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu