|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | |
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Hej Niklas Priserne fås ved henvendelse til de enkelte godkendte Integra forhandlere. ![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Er der nogen som ved hvordan det står til med Christian ?
Jeg kunne da godt tænke mig, at se hans setup ![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Ja, han er jo ikke helt så aktiv på siden som i de gode gamle dage. Men send ham evt en PM, og hør nærmere |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Hej Hans
Jeg har det helt fint, jeg har bare hamrende travlt. Der er gang i hjemmebiograf byggeriet og en del andre spændende projekter. I på recordere.dk vil blive løbende underettet. Så kommer jeg som udstiller på hifi og surround messen i København til november, så der har I altid mulighed for at kigge forbi, det er med Velodyne og lidt andre produkter jeg udstiller ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg glemte lige at sige at I er altid velkommen i mit demo rum, for en nærmere demonstration i forbindelse med fornyelse eller inspiration mm.
Bare ring og aftal en tid til demo. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Er der ikke en ny pre/forforstærker på vej fra Integra med 9.2
![]() Og der er helt nye model på vej fra Integra, som modsvare de nye modler fra Onkyo ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jo Integra kommer både med nye receivere og pre-forstærker.
De første 3 mindre modeller skulle gerne komme i næste uge, samt så følger de andre efter omkring november måned, hvis alt går efter planen. Vi er ved at få vores hjemmeside opdateret med de nye modeller, som de kommer til levering. |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Så lad os, se nogen billeder
![]() |
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Hej Christian
Først dyb respekt for dit projekt - yderst flot og gennemført! Kunne godt tænke mig et kig og et lyt når jeg engang er forbi "svigermekanikken" i Herfølge..... Da mit hus lige er brændt ![]() Onkyo TX-NR905 jeg købte hos dig overlevede)), så vil jeg i opbygningsprojektet have lidt mere guf installeret.... indbygnings højtalere, subwoofer og kabler i rør med mere.... lad os bare sige at din stue har højnet viljen hos økonomiministeren der hjemme ![]() Lurede på en ting - hvad er dit indtryk af den Velodyne SC 600IW subwoofer? Forhandler du den selv og hvis ja, gider du evt pm mig med en pris? Hvis du ikke forhandler den, hvor har du så skaffet den fra? Mvh LBA75 |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa De skal nok komme, min fotograf har ikke fået været forbi endnu. Men du kan komme forbi og tjekke det ved selvsyn ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa Du skal være så velkomme til at kigge forbi, bare vi lige aftaler nærmere tid mm. Da jeg har en del installations projekter for tiden, så tag konen med, så kan hun jo også se stuen ![]() Nu skal jeg passe på med for meget omtale af produkterne, men jeg må sige den indbygnings sub lever op til mine forventninger. Jeg nåede detsvære ikke at få den bygget ind i vægen, da der kom en kunde forbi og ville have den installeret, så nu har jeg fået en ny hjem, så jeg håber snart at få tid til det. Jeg har også lige fået bestilt en masse grej hjem, så jeg kan få lavet styring af min biograf og stue mm. Det bliver styret via IP netværk, som kommunikere via åbne standarder, og der skal anvendes tablet pc og Iphone, samt der kan tilsluttes touch indbygnings paneler med pc indbygget som fjernbetjeninger. Det bliver meget spændende at komme igen med det. Mere info omkring det sendere. Jeg sender en PM. med priser på Velodyne. |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Er der ikke forsvundet et indlæg herfra ????
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |