|
Cookies |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Lars: Hvor tit skal vi spørges? Jeg er ude for det på rigtig mange hjemmesider i øjeblikket.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at se, hvordan det virker på YouSee.dk. Der er ingen problemer med, at det konstant skal klikkes væk.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan det tænkes at du ikke tillader cookies, har et eller andet i browseren eller udenfor der blokerer for at der ikke kan lægges en cookie i det øjeblik du trykker ok? Det skal ikke virke sådan. Det er - som andre her også beskriver det - meningen at du trykker OK og så er det væk (dog pånær forum, hvor det også lige ska trykkes væk). /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har nok kun set begyndelsen - desværre Accepterne følger hjemmesiden. En hjemmeside kan kun tage accept for sin egen del. Så indtil EU ændrer lovgivningen, og det er der ingen udsigt til, så er alle de cookie-accepts noget der er kommet for at blive. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det jeg mener er at spørgsmålet kommer op på mange forskellige hjemmesider i øjeblikket. Så derfor tænkte jeg at alle sider skulle spørge os igen nu. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Pade2204
Guld medlem Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det ikke lidt tosset...? Af EU.
Kunne man ikke bare få Firefox, explorer ligge beskeden ind "I brugen af denne browser accepteres cookies..." bla bla bla I stedet for 'man' skal spørge alle folk i alle leder og kanter på nettet - spørg brugeren når de starter på nettet... bum færdig! |
||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det kan man ikke, for Cookies er noget farligt noget |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På mine iPad's bliver jeg promptet med Cookies hver gang jeg skifter mellem forum og forsiden. Er det annoncørenes cookies I gemmer eller jeres egne? Jeg gemmer ikke 3. Parts cookies. Kun dem den pågældende hjemmeside beder om lov til.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
nu skal man ikke gør det være ind det er tager hvad 1 stk af trykke ja btw til Lars har faktis undret mig over hvornår recorder fik det tilført har jo længe været på ft.dk så trode faktis bare de var lidt exstre framme med man skulle sige ja og ikke bare oplyse som i gjore tidliger hvornår er det på kravet fra da?
|
||
tobiasl
Guld medlem Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja meget man kan få problmer på jobet vis man ikke ved hvad de gør
http://www.computerworld.dk/art/225419/ups-politiker-misforstod-google-reklame-og-udbasunerede-sin-kaerlighed-til-arabiske-piger |
||
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Cookies mig her og undersøgelser mig der. Det vælter frem med små boksmeddelelser og de fleste af er næsten umulige at komme af med på små enheder, da firmaerne ikke tager højde for skærmstørrelserne på f.eks smartphones når der designs af deres hjemmesider.
Den nemme løsning er selvfølgelig at holde op med at bruge internet, men det er alligevel også sådan lidt øv 😁 |
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ingen blokeringsprogrammer, eller hvad det nu hedder. Browseren er indstillet til kun at gemme cookies, indtil jeg lukker den. Men igen-igen: På YouSee.dk skal man kun forholde sig til det ÉN gang - så er dén skid slået! Eller man helt undlader at klikke boksen væk - den forsvinder automatisk, når man bevæger sig rundt på sitet. Kan der virkelig ikke laves en tilsvarende indstilling på recordere.dk
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |