recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cookies
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cookies

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 07:46
Tobiasl, det er som Tweaky skriver: På mobile enheder, evt. med siden lidt forstørret, er det en lille 'jagt' at få ram på det OK. :-)

Men det er mere det med at skulle sige ja flere gange på hver enhed, der kører stavblenderen i mit mavesår ;-)

P.S. I dag har jeg så ikke skulle godkende cookies.

Redigeret af clausols1 - 22-Oktober-2013 kl. 07:47
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 09:21
Hej Alle

Tak for alle rapporterne.

Det er slået fra lige nu, mens vi kigger videre på det.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 15:17

Gid for F..... man vil lade være med der f........ pjat, Cookies er der jo for at siderne skal virke, så hvad nytter det at der kan vælges fra, der er extremt irriterende at få de pop ups hver gang man tilgår en netside.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:22
Jeg har måttet acceptere cookies på forsiden, når jeg læser en nyhed og når jeg går til forum. Fair nok, at hovedsitet og forum er adskilt, men at man skal acceptere cookies både til forsiden og på en nyhedsside virker som om noget er galt.

Hvad forummet angår, så burde accept af cookies kunne lægges på en allerede eksisterende cookie. Cookien agerer jo alligevel blot som nøgle til den profil på serveren, man har oprettet, og så burde profilen kunne udvides med den nye indstilling.

I teorien skulle man også kunne sammenføre cookies mellem hovedsitet og forummet, men det er nok for indviklet.

"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu