|
Cookies |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tobiasl, det er som Tweaky skriver: På mobile enheder, evt. med siden lidt forstørret, er det en lille 'jagt' at få ram på det OK. :-)
Men det er mere det med at skulle sige ja flere gange på hver enhed, der kører stavblenderen i mit mavesår ;-) P.S. I dag har jeg så ikke skulle godkende cookies. Redigeret af clausols1 - 22-Oktober-2013 kl. 07:47 |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Tak for alle rapporterne. Det er slået fra lige nu, mens vi kigger videre på det. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gid for F..... man vil lade være med der f........ pjat, Cookies er der jo for at siderne skal virke, så hvad nytter det at der kan vælges fra, der er extremt irriterende at få de pop ups hver gang man tilgår en netside.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har måttet acceptere cookies på forsiden, når jeg læser en nyhed og når jeg går til forum. Fair nok, at hovedsitet og forum er adskilt, men at man skal acceptere cookies både til forsiden og på en nyhedsside virker som om noget er galt.
Hvad forummet angår, så burde accept af cookies kunne lægges på en allerede eksisterende cookie. Cookien agerer jo alligevel blot som nøgle til den profil på serveren, man har oprettet, og så burde profilen kunne udvides med den nye indstilling. I teorien skulle man også kunne sammenføre cookies mellem hovedsitet og forummet, men det er nok for indviklet. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |