recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cookies
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cookies

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 21:28
Jeg har på min pc "det unævnelige program", som jeg har sat op til ikke at blokere reklamer på dette site. Det virker fint!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af nhj4 nhj4 skrev:

ja, jeg må da inrømme at jeg har da en reklame stopper, grunden til jeg har det er at jeg ganske engelt er skide træt af reklamer og i sær dem der står og blinker og dem der følger med ned langs siden når man ruller ned, så vis man syntes at jeg ikke skal være med her mere så slæt mig.

De der reklamer. som "forfølger" én, på vej ned ad siden, er recordere heldigvis ikke plaget afSmile Dem, som står og hopper/vipper, er de værste! Disse er heller ikke at finde på recordere, så vildt jeg ved - har DOG været nødt til at deaktivere Flashplayer, da denne gjorde, at jeg SLET ikke kunne bruge sitet - det lukkede ganske enkelt ned! Så ENKELTE reklamer kan pga. dette desværre ikke vises hos mig... Beklager!  

Men hvis du ønsker at få din brugerprofil slettet, så skal du henvende dig til recordere-sjakket pr e-mail, ELLER pr. PM - de sletter ikke nogen på grundlag af forespørgsel i forum-indlæg.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 22:04

Jo, der er enkelte blinkende reklamer der kommer frem her på forummet med mellemrum.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Jo, der er enkelte blinkende reklamer der kommer frem her på forummet med mellemrum.

Hvis der er blinkende reklamer som er voldsomt irriterende, så skriv til Lars - Vi kan filtrere annoncører fra som ikke følger reklamenormerne.

Og skal denne her tråd så ikke tilbage på sporet omkring cookies.

Lad mig lige gentage mig selv.

Hvis man vil blokere for cookies og bruger f.eks. chrome, findes der et værktøj der hedder Privacy Badger som kan installeres som plugin på browseren. der kan man selv vælge hvad cookies man vil acceptere og ikke acceptere.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 22:32
Jeg syntes det er en god tråd, at der så kommer nogle andre gode ting med er da helt ok.
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 07:14
Det at forhindre 3.parts cookies, hvor gør man det i IE11? Jeg har ledt godt og grundigt uden at finde det

CDON behøver nemlig ikke reklamere for de film, jeg har købt ved dem
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 07:24
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hvis man vil blokere for cookies og bruger f.eks. chrome, findes der et værktøj der hedder Privacy Badger som kan installeres som plugin på browseren. der kan man selv vælge hvad cookies man vil acceptere og ikke acceptere.

Muligvis naivt spørgsmål, jeg har ikke forstand på emnet: Hvordan kan det egentlig være du skelner mellem at blokere cookies, og at blokere reklamer? Tredjeparts cookies har jo en værdi for annoncøren, ellers var de der ikke.

(det siger jeg ikke fordi jeg er fan af tredjeparts cookies)
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 07:43
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Muligvis naivt spørgsmål, jeg har ikke forstand på emnet: Hvordan kan det egentlig være du skelner mellem at blokere cookies, og at blokere reklamer? Tredjeparts cookies har jo en værdi for annoncøren, ellers var de der ikke.

Fordi jeg godt kan forstå folk der ikke ønsker personligt adfærd vidregivet, væsentligt mere end jeg kan forstå folk der siger "Internetindhold skal være gratis".

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 07:55
Tak.
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Det at forhindre 3.parts cookies, hvor gør man det i IE11? Jeg har ledt godt og grundigt uden at finde det

CDON behøver nemlig ikke reklamere for de film, jeg har købt ved dem

Internetindstillinger > fanen "Beskyttelse af personlige oplysninger" > Tryk "Avanceret"
Sæt hak i Tilsidesæt automatisk behandling af cookies
Og vælg Bloker eller spørg udfor Tredjepartscookies.
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 08:33

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Fordi jeg godt kan forstå folk der ikke ønsker personligt adfærd vidregivet, væsentligt mere end jeg kan forstå folk der siger "Internetindhold skal være gratis".

Kunne man forstille sig at man kunne få oplyst ca. hvad reklame indtægten er på sitet?

Det kunne give grobund for evt. donationer eller lign. hvis man vidste hvad vi er oppe i mod.
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 08:38
Hej.

Det er Lars der kender det beløb og det er MEGET forskelligt så vidt jeg ved år for år. Men jeg ved at recordere.dk går i næsten 0 hvert år når man trækker hosting/licens og investeringsudgifter (software og værktøjer) fra.

Som jeg også har skrevet tidligere er hverken Lars eller jeg lønnet. Det er 100% frivilligt arbejde, hvor vores personlige investering er tid+ferier for at tage til CES og IFA.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu