|
Cookies |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har på min pc "det unævnelige program", som jeg har sat op til ikke at blokere reklamer på dette site. Det virker fint!
Klaus |
|||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De der reklamer. som "forfølger" én, på vej ned ad siden, er recordere heldigvis ikke plaget af Dem, som står og hopper/vipper, er de værste! Disse er heller ikke at finde på recordere, så vildt jeg ved - har DOG været nødt til at deaktivere Flashplayer, da denne gjorde, at jeg SLET ikke kunne bruge sitet - det lukkede ganske enkelt ned! Så ENKELTE reklamer kan pga. dette desværre ikke vises hos mig... Beklager! Men hvis du ønsker at få din brugerprofil slettet, så skal du henvende dig til recordere-sjakket pr e-mail, ELLER pr. PM - de sletter ikke nogen på grundlag af forespørgsel i forum-indlæg.
|
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo, der er enkelte blinkende reklamer der kommer frem her på forummet med mellemrum. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis der er blinkende reklamer som er voldsomt irriterende, så skriv til Lars - Vi kan filtrere annoncører fra som ikke følger reklamenormerne. Og skal denne her tråd så ikke tilbage på sporet omkring cookies. Lad mig lige gentage mig selv. Hvis man vil blokere for cookies og bruger f.eks. chrome, findes der et værktøj der hedder Privacy Badger som kan installeres som plugin på browseren. der kan man selv vælge hvad cookies man vil acceptere og ikke acceptere.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg syntes det er en god tråd, at der så kommer nogle andre gode ting med er da helt ok.
|
|||
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det at forhindre 3.parts cookies, hvor gør man det i IE11? Jeg har ledt godt og grundigt uden at finde det
CDON behøver nemlig ikke reklamere for de film, jeg har købt ved dem |
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Muligvis naivt spørgsmål, jeg har ikke forstand på emnet: Hvordan kan det egentlig være du skelner mellem at blokere cookies, og at blokere reklamer? Tredjeparts cookies har jo en værdi for annoncøren, ellers var de der ikke. (det siger jeg ikke fordi jeg er fan af tredjeparts cookies)
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fordi jeg godt kan forstå folk der ikke ønsker personligt adfærd vidregivet, væsentligt mere end jeg kan forstå folk der siger "Internetindhold skal være gratis". |
|||
|
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak.
|
|||
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Internetindstillinger > fanen "Beskyttelse af personlige oplysninger" > Tryk "Avanceret" Sæt hak i Tilsidesæt automatisk behandling af cookies Og vælg Bloker eller spørg udfor Tredjepartscookies. |
|||
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kunne man forstille sig at man kunne få oplyst ca. hvad reklame indtægten er på sitet? Det kunne give grobund for evt. donationer eller lign. hvis man vidste hvad vi er oppe i mod. |
|||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej.
Det er Lars der kender det beløb og det er MEGET forskelligt så vidt jeg ved år for år. Men jeg ved at recordere.dk går i næsten 0 hvert år når man trækker hosting/licens og investeringsudgifter (software og værktøjer) fra. Som jeg også har skrevet tidligere er hverken Lars eller jeg lønnet. Det er 100% frivilligt arbejde, hvor vores personlige investering er tid+ferier for at tage til CES og IFA.
|
|||
|
|||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |