|
Cookies |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan være det kommer i fremtiden, altså muligheden for at betale et månedligt kontigent for ikke at se reklamer. Men af flere årsager er det ikke noget vi kan gå ind i nu. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
fiskerendk
Guld medlem Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men igen, det kunne gøres rigtig nemt idag via frivillig donation. Det krævede bare at i ville fortælle hvor mange udgifter i har og derved hvor meget der skal i kassen. Man kunne have en bar i toppen af siden. Som viste hvor meget der var indsamlet/manglede. Nogen smider 20kr andre smider måske 200 og til sidst rammer man målet.
Men fint vi har haft snakken og det er jeg egentlig fint tilfreds med. Keep up good the Work :) Redigeret af fiskerendk - 19-Marts-2015 kl. 13:30 |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Frivillig donation ville slet ikke generere nok til at erstatte reklamerne. Dertil er forventningen til at nettet er gratis at bruge for stor. Det er af samme grund at det er svært at få betalingsmure til at fungere. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
lidt hjælp kunne man måske yde i så at hjælpe brugere til hvad de evt kan blokere i privacy badger, og hvad man skal lade være tilladt, for uden at have sølvpapirshat på er der da ting jeg ikke gider at give lov til, men omvendt lever jeg også fint med at et site som dette får nogle reklamindtægter.. så hvad slår i andre fra og hvad lader i være tilladt, så tænker jeg mange af læserne faktisk gerne tager hensyn til det.. de acceptable drukner bare i mængder, for du skal jo ikke besøge ret mange sider førend cookielisten er ret lang.
Men tror måske det var den mest konstruktive vej frem :)
|
||
Mvh
René |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er velment nok, men desværre alt for omstændig.. Nu tog jeg og installerede den der privacy badger som Hummelmose omtaler, bare for at se hvad det er. Og den viser da også cookies der sættes, og jeg kan vælge hvad jeg vil med dem. Problemet er det sidste.. Folk aner ikke hvad det er. Og når man ikke ved hvad det er, så ved man heller ikke, hvad man skal gøre med dem. Hvad er fx Is.hit.Gemius.pl for en karl? Alene slutningen .pl, det giver mig en ide om, at det er noget polsk.. Og jeg skal sgu ikke have noget polsk i min browser, når jeg surfer rundt på Recordere.dk, som jo er dansk. Så derfor blokere jeg det.. Men er det reelt at gøre det? Nu ved jeg tilfældigvis hvad det er.. Det er trafikmåling, så derfor kan jeg med rette afgøre, hvad jeg vil med den. Men for rigtig mange andre, der aner de det ikke. Så de har ikke en jordisk chance for at vide, hvad de skal gøre. |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der blev tidligere i tråden talt om blinkende reklamer, har en nu som blinker helt vildt. Den er fra Jobindex. Hvordan kan den i øvrigt være målrettet, har ikke brugt jobsøgning i flere år.? |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
radiomanden, det kunne være du havde læst om Steve Job s på nettet ;o)
|
||
Mvh
René |
||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
At reklamer på nettet kan være målrettet, betyder ikke nødvendigvis at de rammer plet /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
gemius.pl er FDIM's statistik, så slå den endeligt til.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ved jeg Jens.. Men mange aner det nok ikke. Og hvis de bruger et program som Privacy Badger, så risikere man at de slår dem fra, alene ud fra .pl = polsk - Det behøver man ikke på recordere.dk |
||
Kandersen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er det vist på tide du kommer ud og arbejder
|
||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for info |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |