recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DAB radio recorder ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDAB radio recorder ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kjeld Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Emne: DAB radio recorder ?
    Sendt: 22-September-2004 kl. 16:22
Halløj alle
Er der nogen som har erfaring med DAB radio'er generelt ?
Jeg ville pokkers gerne have en DAB radio med programmerbar optage funktion. Findes det ?

Kjeld
Til top
Gaffa Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Januar-2004
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2004 kl. 20:42

Ikke hvad jeg ved af hvis du tænker på en stationær. Men Blaupunkt har netop sendt bilradio Woodstock 54 på gaden hvor det er muligt at optage direkte fra DAB på et memorykort i radioen. Tror dog ikke at den kan programmeres som sådan.

Hilsen

Til top
Jesper Nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2004
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 07:33
Hi FI Klubben har en PURE "The Bug" som også har et SD kort hvor man kan optage på, men om det kan programeres er jeg ikke klar over pt...
Jesper Nielsen
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2004 kl. 07:55

Der findes enkelte musikanlæg med harddisk, men jeg tror ikke nogen af de nuværende kan optage radioprogrammer. Men jeg tror det er noget, der så småt er på vej. Nu har Sony jo lige lavet en genial harddisk walkman - og så er der vel ikke langt til også at smide en harddisk i musikanlægget, med de samme optage- og redigeringsmuligheder som MiniDisc. Og hvis der så også er High-speed netværk til PC og high-speed kopiering til MiniDisc, så er den ved at være hjemme. Netværk til PC findes og high-speed overspilning mellem CD og MiniDisc findes - så det er bare lige at tilføje en harddisk, samt web-radio og DAB, så er det perfekte musikanlæg ved at være der.

Og endnu bedre bliver det, hvis der tilføjes en DVD-audio optager, eller i det mindste en CD-optager...



Redigeret af Thorvald
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu