|
Danske BD-udgivelser i forkert OAR |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så længe filmen har det rigtige format, så går det vel nok, at det der står på coveret ikke passer
![]() |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Nemlig ![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
||
Så du mener at filmen har det forkerte format på den danske BD-udgivelse?
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Ja. Hvis det her passer: På coveret står der "2.35:1 / 16x9" Filmen er 1.78:1 - men det er en lejefilm, derfor spurgte jeg om der er forskel på leje- og købeudgaven. På den anden side kan den jo også have været 1.78:1 i biografen - men det ved jeg ikke. Redigeret af Brixen - 23-April-2013 kl. 14:53 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Det ville koste penge at beskære filmen, så jeg tvivler på det stærkeste på, at leje-udgaven er beskåret, og den normale udgave ikke er.
Men jeg tvivler stadig på, at man har lavet en forkert udgivelse af en helt ny dansk film på Blu-ray. Også selvom instruktøren er en ko. Én ting er hvad der står på coveret og på IMDb, en anden ting er hvad format filmen rent faktisk havde, da den kørte i biografen. |
|||
![]() |
|||
||
Jeg tror også nu at filmen er i rigtigt format, og det er forkert på coveret. Du kan ikke lide instruktøren ![]() ![]() |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
pr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
||
Et andet problem med Hvidsten Gruppen er, at en helt ny film er udgivet med billedfejl (pixellering) på både dvd og blu-ray. . .
På bd er det ved 24:37 og på dvd er det ved 23:38 Albert kommer frem bag hushjørnet med pigerne - der forekommer pixellering på personerne. Det må siges at være for ringe på en helt ny film ! ![]() Mange hilsener pr |
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
||
Eksempelvis kan du grave dine gamle VHS versioner af Total Recall og The Abyss frem. ![]() |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |