flemming larsen skrev:
Pioneer540 skrev:
flemming larsen skrev:
men en fremmed uden navn. hvordan kan onair udgive en udenlandsk film uden tekster, det er da noget underligt noget.
|
Jeg skrev En fremmed uden navn men mente En nævefuld dollars
OnAir har udgivet En nævefuld dollars (my mistake) i en lousy kvalitet for en del år siden ( og gør det fortsat herhjemme)
Sidste år kom den sammen med Hævn for dollars og Den gode, den onde & den grusomme i en god udgivelse her i Europa men hvor de 2 sidstnævnte udkom med danske tekster kom En nævefuld dollars ikke i DK. Hvis man også køber film udenfor landets grænser vil man kunne finde den sammen med de andre i den gode kvalitet men uden DK-tekster!
|
ja, alle kan lave fejl.
kan man ikke få dem i sverige evt med dk tekst. de er mange gange foran. i sin tid købte jeg tv-serierne angel og buffy i sverige. og jeg havde begge serier helt inden de begyndte at komme herhjemme. så man ved aldrig. men dette er lidt uden for emnet.
|
Det gælder næsten altid at den samme udgiver i hele Skandinavien, derfor kan du godt være heldig at releasedatoen er før i Sverige men der findes ikke udgivelser med DK-tekster som ikke har været udgivet i DK.
Men der er mange penge at spare på udenlandske hjemmesider på film hvor der også er DK-tekster så det er bare at komme igang