recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Debat om EISA Awards 2008-2009
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDebat om EISA Awards 2008-2009

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Emne: Debat om EISA Awards 2008-2009
    Sendt: 15-August-2008 kl. 10:49

 

Årets EISA Awards er blevet fordelt, se de heldige vindere.

 

Debat herunder >>>



Redigeret af Lars - 15-August-2008 kl. 10:53
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2008 kl. 10:59

Hvor er "Best TV" kategorien henne? Det er fint at de fortæller hvilket LCD der er bedst og hvilket Plasma der er bedst, men hvis man ikke kan få at vide hvilken af de to der reelt set er den bedste, så kan det jo ikke bruges til så meget? Udover at man (hvis man køber tv efter disse anbefalinger/Awards) så kun skal vælge imellem to tv.

 

Og snøft, hvor er iPhone henne i "Best smartphone"?

Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2008 kl. 11:13
Det er godt at se KEF er på banen igen
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2008 kl. 11:19

Er det mig der ikke læser ordentligt eller er der ikke bedste surround receiver?

Eller er det denne: European HT High-End?



Redigeret af furious jt - 15-August-2008 kl. 11:20
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2008 kl. 11:56

Hey Furious jt

Bedste HT receiver: Sony STR-DA5400ES

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2008 kl. 19:58

Det går bare stærkt.

I tirsdags var jeg til TV demo hos TC. Et budskab var at Philips p.t. ikke kunne følge med konkurrenterne.

Nu: Philips vinder EISA award for bedste LCD.

Kuro
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2008 kl. 22:13
Philips 90-Serie har i mange generationer vundet Eisa-Awarden, så helt dårlige er de ikke. Selvom man ikke skal tage Eisa Award Super-Super seriøst, indrømmer Jeg, at du kan få meget bedre Tv, hvis man sammenligner med deres lidt lavere serier, Men 90-Serien er sku kvalitet, og har altid været det.. Mange herinde har haft problemer med Philips Tv igennem et fællesskøb for et par år tilbage, men Jeg har ikke oplevet, at der var nogle som var utilfredse med deres Tv, så længe det virkede..
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2008 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hey Furious jt

Bedste HT receiver: Sony STR-DA5400ES


Furious JT havde nu ret. Denon AVC-A1HD er en absolut high-end surround forstærker, der er klasser bedre end hvad Sony kan byde på. Tror, at der burde have stået noget med "bedste surround forstærker" ifm. Denon forstærkeren.

Sony STR-DA5400ES receiveren er givetvis ganske god. Dog undrer det mig, at den ikke kan findes på Sonys hjemmeside, hverken i Danmark eller andre steder i Europa. Faktisk er end ikke STR-DG820 at finde nogen steder, selvom i recorder.dk nyheden af 30. juni står til at kunne købes "om få dage".

 



Redigeret af azrael - 16-August-2008 kl. 13:54
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2008 kl. 14:13
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2008 kl. 17:23
Hverken USA (bestbuy.com) eller Canada (sonystyle.ca) har ret meget relevans for "europæiske" produkter (hvilket man vel må kunne gå ud fra ifm. EISA Awards)...
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Thyge Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2008 kl. 00:48

Jeg savner den gamle opbygning med 'Best Product' og 'Best Buy'. Pioneer vinder i plasma TV - hvem kommer det bagpå, men når prisen også skal med, er det så stadig Panasonic som kommer længst for pengene??? Bare et kategori eksempel.

Ja, jeg er også MEGET overrasket over at de vælger HTC over iPhone i smartphone. Yep, HTC er kommet langt med diamond, men bedre end iPhone... Mener hverken jeg, eller nogle af alle de head-to-head anmeldelser jeg har set.

Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af Thyge Thyge skrev:

Jeg savner den gamle opbygning med 'Best Product' og 'Best Buy'. Pioneer vinder i plasma TV - hvem kommer det bagpå, men når prisen også skal med, er det så stadig Panasonic som kommer længst for pengene??? Bare et kategori eksempel.

Ja, jeg er også MEGET overrasket over at de vælger HTC over iPhone i smartphone. Yep, HTC er kommet langt med diamond, men bedre end iPhone... Mener hverken jeg, eller nogle af alle de head-to-head anmeldelser jeg har set.

Du kigger på priserne fra 2008

iPhone 3Gs vandt i år.

Men efter min mening skulle Magic have vundet, har lige fået en og synes den er en tand over iPhone. Min bror har en iPhone og har pillet en del ved den. Magic´en er ligeså logisk og lækkert opbygget og Android er et frisk pust, som bliver bedre og bedre. Når først man har leget lidt med Android er man hooked! Android Market funger bare perfekt.

iPhone 3Gs er en opdateret version i forhold til sidste års model, hvor Magic (og Hero) er mere nyskabende med bl.a. nyt OS, derfor kan jeg ikke forstå hvorfor iPhone render med prisen... Måske fordi HTC fik prisen sidste år

Endelig noget der kan sætte Apple til vægs!

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu