recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - defekt iphone 4S ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

defekt iphone 4S ?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: defekt iphone 4S ?
    Sendt: 24-Juni-2012 kl. 07:50
3 dage gammel iphone 4s og man er allerede træt af denCry.
 
tror den er defekt eller er der nogen der har oplevet dette på sin.
 
der er masser af strøm på men den lukker sig ned, hvilket gøre at jeg ikke kan hørte noget som helst fra den.
 
for at få den igang igen skal jeg trykke på home knappen samt powere knap i lang tid.
 
det duer jo heller ikke at jeg skal bruge den som vækkeur og den så går død i løbet af nattenUnhappy.
 
jeg kan jo aflevere den til rep, men den er 3 dage gammel. så vil det da værte noget træls med så dyr en fon og så skal den allerede laves.
 
hvordan er reglerne med tilbagelevering, hvis den er købt på nettet ved telia, har man 14 dage?










Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 10:52
Hvordan lukker sig ned? Tlf slukker skærmen og går i låse mode, men skulle gerne udføre det den er bedt om, såsom vækning.
 
Ja ved køb over nettet - ALTID 14 dgs returret.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 11:04
prøv evt at gendanne telefonen via itunes inden returnering, det er altid apples svar på problemer, og ofte virker det.
 
(hvis du har lavet mange indstillinger osv. så husk at tage backup først så disse bevares hvis du ønsker det, så du ikke skal starte helt forfra)
Mvh

René
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 18:07
telefonen går bare i sort og kan ingenting..at få den igang igen holder jeg home knappen og power knappen nede samtidlig, så starter den op på ny.
har være inde og gendanne..

men nu er det 5 gang idag, den går død.

tror sgu den ryger retur eller det gøre den.så må vi jo se om det bliver android istedet for er sgu noget skuffet over en så dyr tlf er så ringe.

kan jo heller ikke betale sig at indlevere den til rep, og så skal undvære den i 2-3uger.

så retur den må rygeCry










Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 18:28
kan man sende den retur, når man har haft den ibrug?










Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4003
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 18:51
Husk at apple siger det er brugeren fejl, så pas på
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 19:11
Jeg har 1 gang haft problemer med en iphone købt direkte hos apple, de sendte en ny omgående og et par dage senere kontaktede et fragtfirma mig med henblik på afhentning af den gamle, det gik ret let og smertefrit via tlfsupporten som dog talte svensk/ engelsk.

Jeg syntes dog det var fin service, og det manglede jo selvføgelig også bare når der var bøvl med produktet
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 19:12
Skal lige nævne den jeg returnerede havde været i brug i en uges tid, (den havde en dårlig modtagelse)
Mvh

René
Til top
Hvedstrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hvedstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 19:50
Hej T-Duck

Vil du venligst underbygge din (latterlige) kommentar?

Redigeret af Hvedstrup - 24-Juni-2012 kl. 19:50
Mvh

Hvedstrup
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Hvedstrup Hvedstrup skrev:

Hej T-Duck

Vil du venligst underbygge din (latterlige) kommentar?
Det er bare en af de sædvanlige, dumme bemærkninger, omkring Apple. Det må vi nok leve med.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hvedstrup Hvedstrup skrev:

Hej T-Duck

Vil du venligst underbygge din (latterlige) kommentar?
Det er bare en af de sædvanlige, dumme bemærkninger, omkring Apple. Det må vi nok leve med.Ouch

Jeg tror han mener det er den samme procedure de går igennem når deres pc'ere er defekte, jævnfør indslaget i kontant.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 22:20
Tjaa, hvis Apple får skyld for at deres "PCere" er defekte, så inviterer man også til dumme bemærkninger.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu