recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - defekt iphone 4S ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

defekt iphone 4S ?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:


Vi har aldrig haft så mange telefoner til reparation som efter vi skiftede fra Nokia symbian telefoner til iPhones.   
 
Jeg kunne godt tænke mig at se den samme statistik for Android modeller...
 
M.v.h.
Til top
Pejsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pejsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Oprindeligt skrevet af tma86 tma86 skrev:

På min arbejdsplads har jeg det sidste år udleveret 162 iPhone 4.
Har haft 1 der er gået i stykker i løbet af det år.(Dårlig modtagelse)


På min arbejdsplads har jeg ansvar for 300 iPhone 4/4s og har haft det det sidste år. Alene ud af de første 65 vi fik leveret havde 11 fejl som betød de skulle ombyttes - siden da har jeg mere eller mindre konstant 4 stk. til reparation eller ombytning over en 3-4 ugers cyklus (som regel den tid vores leverandør er om at foretage reparation/ombytning) - i gns. giver det ca. 1 stk iphone hver eneste uge som går i stykker. Fejlene er alt fra intern højttaler der holder op med at virke, til manglende modtagelse, simkortlæser der ikke længere virker, afbryderknap der sætter sig fast, homeknap der strejker, bundkort der bare står af så telefonen er død osv.

Oveni det har jeg i gns. 1 hver anden uge der skal til reparation og have nyt glas foran, eller bagpå eller begge steder fordi brugeren har tabt den så glasset er knust - og alle vores iPhones udleveres endda med tvungen cover, godtnok kun et barely there bagcover men alligevel.

Så hvis du med dit indlæg vil forsøge at give indtryk af at iPhones skulle være mere stabile eller driftsikre end noget andet, vil jeg gerne tilbagevise dette på det kraftigste.

Vi har aldrig haft så mange telefoner til reparation som efter vi skiftede fra Nokia symbian telefoner til iPhones.   

Vi er gået fra Blackberry til iPhone4 (ingen S'ere). 

Kender ikke til Blackberry statistikken, men hidtil under 10 nedbrud på ca. 100 telefoner.

Egentlig underligt at det varierer så meget, man skulle mene så 'relativt' store stikprøver burde være repræsentative for den generelle performance. Måske det er nogle specifikke batches der fejler mere end andre?!
;-)
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djangs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 22:06

det ende skisme med at de byttede den uden alt for mange problemerSmile.

 
åbenbart var der en der mente at den var DOA og en anden der mente at det var der ikke noget der hed.
 
så de skulle lige blive enige førstThumbs Up










Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:


Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:


Vi har aldrig haft så mange telefoner til reparation som efter vi skiftede fra Nokia symbian telefoner til iPhones.   

 
Jeg kunne godt tænke mig at se den samme statistik for Android modeller...
 
M.v.h.


Nåja, fordi Android som styresystem naturligvis har en negativ indvirkning på byggekvalitet eller kvalitet af hardware komponenter ? Næppe.

Formentlig ville stastikken være den samme for Android, black berry eller windows phones - min pointe er blot at iPhone's ikke er en tøddel bedre end alle andre. De er ligeså fejlbehæftede, de laves trods alt under de samme elendige betingelser i Asien som alle andre fordi presset på produktionsomkostninger af hensyn til profit maksimering fra skruppelløse producenter er den samme hos Apple som hos alle andre ;)
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 23:24
Ja der laves ikke kvalitet telefoner mere, som f.x. GH388 der kunne tåle alt. Kunne også bruges til selvforsvar, så tung var den.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 23:42
Åh ja, gode gamle GH 388 - den var svær at slå ned :D
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 15:14
Og Nokia 2110 - http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=24 - stort set umulig at slå ihjel....

Redigeret af quarkir - 26-Juni-2012 kl. 15:14
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Ja der laves ikke kvalitet telefoner mere, som f.x. GH388 der kunne tåle alt. Kunne også bruges til selvforsvar, så tung var den.


Husker godt at den havde rygtet, men har selv dræbt 2 af dem..var nu nok mere sort uheld, for den var ellers temmelgit holdbarTongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu