|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mhaahr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2008 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Har du billeder af skaden? Inden den blev repareret?
|
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
Nope.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() |
Det lyder meget som denne sag fra Kup! Vagthunden på EB.dk.
Humac ser stort på reklamationsrettenVagthundene: Efter et år holdt Annas computer pludselig op med at virke. Men gælder den fulde reklamationsret så stadig? Læs hele historien her: http://ekstrabladet.dk/kup/vagthundene/article1165239.ece |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
Tak for det link. Jeg har det surt med at betale, men
kan ikke rigtig se anden løsning. Desværre. |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() |
Raskolnikov > Held og lykke med det :\
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
mhaahr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2008 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Jeg forstår dig altså ikke... Hvorfor beder du ikke om foto-dokumentation? Med denne, ville nogen herinde, jeg selv inklusiv, kunne komme med et reelt bud på om skaden er dækket af reklamationsretten eller ej, og om det dermed kan betale sig at køre en sag i forbrugerklagenævnet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |