|
Ødelagt Pickup |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kommer omkring 8740 og skal have det hele afsted, så har jeg en afspille du kan låne.. en ældre Rega, men bestemt ikke dårlig.
Så har du da lidt du kan høre dine plade på indtil du kommer i bund i alt dette :( |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Tror nok min tålmodighed ville være brugt op.
Jeg vil finde en anden butik der kan vurdere sagen.
Nu ved jeg ikke om det er en kædebutik, der har forsøgt med reparationen. Hvis det er ville jeg gå til øverste top og forelægge dem sagen.
Har selv haft succes på den måde med et citroen værksted.(jeg skal aldrig mere have en fransk bil)
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Tak for tilbuddet, men det er ikke min eneste pladespiller. Dog er det efterhånden langt den dyreste...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |