Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
jessmoeller
Junior bruger
Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
|
Sendt: 08-April-2008 kl. 16:00 |
thor-thor skrev:
Rekvium skrev:
Hehe. Ja man ved jo aldrig. Jeg har endnu ikke set det billigere andre steder, uden at det har været parallelimport naturligvis. Men skulle jeg støde på det til ~8500,- gik der heller ikke lang tid før jeg fik det bestilt andet steds.
|
PP radio sælger det til 9k hvis du selv henter og 9,5k leveret.
Han er aut. Panasonic forhandler og Panasonic Center så du kan få 30 måneders garanti ved at tilmelde dig deres medlemsklub (gratis)
|
Er det ikke 37" modellen der kun koster 9500 kr. inkl. fragt
|
|
thor-thor
Guld medlem
Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
|
Sendt: 08-April-2008 kl. 14:22 |
Rekvium skrev:
Hehe. Ja man ved jo aldrig. Jeg har endnu ikke set det billigere andre steder, uden at det har været parallelimport naturligvis. Men skulle jeg støde på det til ~8500,- gik der heller ikke lang tid før jeg fik det bestilt andet steds.
|
PP radio sælger det til 9k hvis du selv henter og 9,5k leveret.
Han er aut. Panasonic forhandler og Panasonic Center så du kan få 30 måneders garanti ved at tilmelde dig deres medlemsklub (gratis)
|
|
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
|
Sendt: 05-April-2008 kl. 17:42 |
Lau16 skrev:
Blev det ikke leveret på en palle?
|
GLS bruger ikke paller.
|
|
Rekvium
Bruger
Oprettet: 02-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
|
Sendt: 05-April-2008 kl. 15:46 |
Hehe. Ja man ved jo aldrig. Jeg har endnu ikke set det billigere andre steder, uden at det har været parallelimport naturligvis. Men skulle jeg støde på det til ~8500,- gik der heller ikke lang tid før jeg fik det bestilt andet steds.
|
|
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
|
Sendt: 05-April-2008 kl. 14:40 |
Det kunne jo være der kom et prisfald, så kunne du annullere handlen, få pengene tilbage og købe skærmen et andet sted. Det ville da være et lille plaster på såret.
|
|
Rekvium
Bruger
Oprettet: 02-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 21:38 |
Tja. Hvis jeg får et nyt i næste uge, er jeg fint tilfreds. De har lovet mig et nyt, men spørgsmålet er bare hvornår. Det burde jo bare komme af sig selv, men jeg er bange for at jeg skal presse lidt på.
Når bare jeg engang får det sat op, og det virker, så vil jeg aldrig tænke på det møg igen.
|
|
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 14:04 |
Håber virkelig du får et nyt på en eller anden måde. At det ikke bliver med merpris- men at det er fragtfirmaet der brugt, der kommer til at punge ud.
Det er virkelig dårligt!
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Rekvium
Bruger
Oprettet: 02-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 13:42 |
Update: Har endnu ikke modtaget nogen mail der forklarer hvordan og hvorledes. Det er lidt ærgeligt syntes jeg. Jeg må vel bare klø på.
|
|
Jenz87
Bruger
Oprettet: 16-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 12:11 |
har os lige modtaget en px80 fra DIL. Syntes nu at DIL har været helt tilfredsstillende, men bls er ikke noget at håbe hurra for. De fejlsorterede 2 dage i træk og kan se på papkassen at den har fået nogle slag. Men selve fjernsynet fejler ikke noget.
|
|
thor-thor
Guld medlem
Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 09:54 |
Jeg ville benyttte min 14 dages returret.
Mht. din mors "tlf-oplevelser2 lyder det ikke til at service niveauet er i top, så jeg ville returnere det og handle et andet sted.
Redigeret af thor-thor - 04-April-2008 kl. 09:55
|
|
Rekvium
Bruger
Oprettet: 02-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
|
Sendt: 03-April-2008 kl. 17:48 |
Update: DIL skulle ringe til min mor her til formiddag, fordi det var hende der modtog pakken. De ringede ikke, og efter middag ringede hun til dem. 20 opkald skulle der til, og så blev hun mødt af en sur mand, der var gal over at hun ikke havde ventet til de havde ringet. Det var ikke ham hun skulle snakke med, og de aftale at hun skulle ringe til dem ved halv 3 tiden. Efter adskillige opkald endnu en gang, fik hun endelig fat i den rigtige. Han havde dog ikke noget at snakke med hende om, da det var en sag mellem dem og GLS. Lidt træls må man sige. Lige nu venter jeg bare på en mail der forklarer hvordan og hvorledes jeg får det ny fjernsyn. Jeg får nemlig et nyt!
Så bortset fra en elendig telefonservice går det foreløbig okay. Deres hjemmeside siger dog at tv'et først er på lager igen d. 8. Det er træls at skulle vente så længe. Forhåbentlig går det iorden, så jeg har det inden næste weekend.
|
|
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
|
Sendt: 03-April-2008 kl. 16:00 |
Slå koldt vand i blodet, det er en bytter eller pengene tilbage, ansvaret ligger hos forhandleren og fragtfirmaet, de skal have fundet ud af hvad der er sket og hvornår.
Du er sikret, men hvor hurtig det lige går, er en anden sag, jeg ville ikke være nervøs, mere det at skulle vente på et nyt igen.
|
|