Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Jenz87
Bruger
Oprettet: 16-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 12:11 |
har os lige modtaget en px80 fra DIL. Syntes nu at DIL har været helt tilfredsstillende, men bls er ikke noget at håbe hurra for. De fejlsorterede 2 dage i træk og kan se på papkassen at den har fået nogle slag. Men selve fjernsynet fejler ikke noget.
|
|
Rekvium
Bruger
Oprettet: 02-April-2008
Point: 58
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 13:42 |
Update: Har endnu ikke modtaget nogen mail der forklarer hvordan og hvorledes. Det er lidt ærgeligt syntes jeg. Jeg må vel bare klø på.
|
|
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1747
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 14:04 |
Håber virkelig du får et nyt på en eller anden måde. At det ikke bliver med merpris- men at det er fragtfirmaet der brugt, der kommer til at punge ud.
Det er virkelig dårligt!
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Rekvium
Bruger
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 21:38 |
Tja. Hvis jeg får et nyt i næste uge, er jeg fint tilfreds. De har lovet mig et nyt, men spørgsmålet er bare hvornår. Det burde jo bare komme af sig selv, men jeg er bange for at jeg skal presse lidt på.
Når bare jeg engang får det sat op, og det virker, så vil jeg aldrig tænke på det møg igen.
|
|
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
|
Sendt: 05-April-2008 kl. 14:40 |
Det kunne jo være der kom et prisfald, så kunne du annullere handlen, få pengene tilbage og købe skærmen et andet sted. Det ville da være et lille plaster på såret.
|
|
Rekvium
Bruger
|
Sendt: 05-April-2008 kl. 15:46 |
Hehe. Ja man ved jo aldrig. Jeg har endnu ikke set det billigere andre steder, uden at det har været parallelimport naturligvis. Men skulle jeg støde på det til ~8500,- gik der heller ikke lang tid før jeg fik det bestilt andet steds.
|
|
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
|
Sendt: 05-April-2008 kl. 17:42 |
Lau16 skrev:
Blev det ikke leveret på en palle?
|
GLS bruger ikke paller.
|
|
thor-thor
Guld medlem
Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
|
Sendt: 08-April-2008 kl. 14:22 |
Rekvium skrev:
Hehe. Ja man ved jo aldrig. Jeg har endnu ikke set det billigere andre steder, uden at det har været parallelimport naturligvis. Men skulle jeg støde på det til ~8500,- gik der heller ikke lang tid før jeg fik det bestilt andet steds.
|
PP radio sælger det til 9k hvis du selv henter og 9,5k leveret.
Han er aut. Panasonic forhandler og Panasonic Center så du kan få 30 måneders garanti ved at tilmelde dig deres medlemsklub (gratis)
|
|
jessmoeller
Junior bruger
Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 46
|
Sendt: 08-April-2008 kl. 16:00 |
thor-thor skrev:
Rekvium skrev:
|
PP radio sælger det til 9k hvis du selv henter og 9,5k leveret.
Han er aut. Panasonic forhandler og Panasonic Center så du kan få 30 måneders garanti ved at tilmelde dig deres medlemsklub (gratis)
|
Er det ikke 37" modellen der kun koster 9500 kr. inkl. fragt
|
|
S@ndman
Bruger
Oprettet: 29-November-2004
Point: 140
|
Sendt: 08-April-2008 kl. 16:06 |
Nope - har også lige fået pris på 9k ex. fragt, vi er så 2 der får leveret på Sj. og deler fragten....
Der er nu lige kommet 0-pixel garanti, og de kommer og henter hvis der er problemer.
|
|
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
|
Sendt: 08-April-2008 kl. 16:07 |
S@ndman skrev:
...og de kommer og henter hvis der er problemer. |
Det skal forhandleren uanset hvor du køber din skærm.
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
Rekvium
Bruger
|
Sendt: 09-April-2008 kl. 17:24 |
Update: De har lovet at sende mig en ny skærm imorgen, så jeg modtager den fredag eftermiddag. Så nu må vi se om der sker noget. Deres service niveau er under middel efter min mening. I skal ikke købe noget hos dem der går i stykker!
|
|