|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Nu har jeg skrevet min top-3 liste om 5 gange, og jeg får stadig dårlig samvittighed over de film jeg udelader fra listen... Så jeg nøjes med én: 2001: A Space Oddyssey. Ikke nødvendigvis den mest underholdende film som sådan, men en film med ubeskriveligt flotte scener, og et ekstremt modigt valg af tempo. Der sker ikke rigtigt noget, men alligevel forbliver jeg klistret til skærmen. Det er genialitet når det er bedst. Jeg har det med dén ligesom jeg har det med musik: En rigtigt god plade er dér hvor du sidder med fjernbetjeningen i hånden og har lyst til at skippe til næste nummer fordi man ved det er rigtigt fedt, men man kan ikke få sig selv til at stoppe det nummer man allerede er i gang med. Sådan har jeg det med 2001 - jeg har lyst til at skippe til næste scene, men jeg kan ikke få mig selv til det fordi dét jeg sidder og kigger på er ren audio-visuel poesi. |
|
![]() |
|
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Usual suspects...
den fedeste slutning nogensinde! love it |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Alien serie
Star Wars serie LotR serie Og så har jeg en masse som jeg egentligt er ked af ikke er med på listen.. Black Hawk Down Harry potter serien Jaws er også rigtig fede Puha der er mange Her er en god liste http://www.imdb.com/chart/top Redigeret af bibihest - 08-Juni-2009 kl. 23:44 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Stjerner uden hjerner.
![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Pulp Fiction
Godfather 1+2 (de hænger ligesom lidt sammen) Shaun of the Dead |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Taken!
![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
![]() |
|
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
1: Con Air
2: Pulp Fiction 3: Armageddon |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
I vilkårlig rækkefølge Terminator Terminator 2 Con Air Armageddon BloodSport Lotr |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
tueholmgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 352 |
![]() |
1. LOTR
2. Bladerunner 3. Spirited Away 4. Antichrist 5. Se7en 6. Pan's Labyrinth 7. Saving Private Ryan |
|
T H Æ K T |
|
![]() |
|
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Jeg tror, at AV Precision har det på samme måde med 2001, som jeg har det med Blade Runner... fuldstændig audio-visuel poesi, en kunstfilm nærmest.
Anyway, jeg kan på ingen måde nøjes med at nævne kun én film - ovenstående 2 skal hvert fald begge nævnes. Derudover hører Hero og Crouching Tiger Hidden Dragon også til på min liste sammen med Alien. |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
Braveheart |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |