|
Den nye WD TV Live - til DK? |
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Forfatter | |
Bongo50000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Hjoerring Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min App kan ikke finde den, har den nye WD Live, den søger bare, er der noget jeg skal slå til, det køre på samme netværk
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1683 |
undskyld de mange indlæg. På min gamle popcorn kunne man let ændre timingen af undertekstfilen hvis den var lidt ude af sync. Hvordan gør man det på wd tv?
|
|
![]() |
|
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
Er der nogen som har fået boksen til at virke med NFS (Linux netværk)? Den kan se den eksporterede folder men kan ikke se indholdet af den. Det virker fra en anden computer, så selve opsætningen af NFS ser ok ud.
Grunden til at jeg vil prøve NFS er fordi jeg som nævnt her ikke har lyd på avi-filer. Jeg vil se om det hjælper med NFS i stedet for Samba (Windows netværk). Jeg har ikke prøvet kabel endnu - det kan ikke nå derhen! Redigeret af marlar - 02-Januar-2012 kl. 21:59 |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
UPnP? Så er det derfor - denne vej får du ikke undertekster med, hvis de ligger som en løs fil.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
Nå, det var bare et rettighedsproblem. Boksen forbinder sig med bruger "nobody" og har derfor som udgangspunkt ingen rettigheder. Hvis jeg sætter den delte mappe til 777 virker det fint. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Du kan justere det med pil-tasterne (op/ned), når filmen er i gang.
|
|
![]() |
|
nkt1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 474 |
Hej,
jeg har nu købt en WD TV live, den nye model, og havde nogle underlige problemer med den igår.
jeg startede med at opgradere til ny firmware og den slukker automatisk og genstarter. Dog genstartede den rigtigt langsom, og den stod i 3 minutter, hvor processlinjen ikke rykkede sig, så selvom der stod man ikke måtte slukke for strømmen, så gjorde jeg det, for så at sætte den til igen, da jeg troede at der var et problem, evt med mit internet..!
Herefter gav jeg den tid, og den opgraderede som den skulle og startede op uden problemer og jeg kunne afspille alle mine filer.
Efter at havde rodet rundt med menuer, filer (afspillet alle filer for at tjekke om den kunne), film etc i 30 minutter, så kunne jeg lige pludselig ikke afspille ISO samt IMG filer mere. Selv film jeg 5 minutter tidligere havde afspillet, kunne jeg ikke afspille nu. Afspilleren henviste til manualen om hvilke filer den kunne spille.
jeg prøvede at slukke maskinen og afspille igen, uden held. Så re-settede jeg den til fabriksindstillinger, og startede forfra med at finde mit NAS server, og alt gik uden problem, og filerne virkede igen - men ak, efter 30 minutter mere, så kunne den igen ikke afspille filerne..?
Er der nogle der har oplevet lignende med ISO, IMG eller andre filer, at afspilleren pludselig ikke vil afspille dem mere..? og kan man genopstarte afspilleren helt fra bunden af igen, og så opgradere til ny firmware igen, da jeg tror det måske kan have noget at gøre med at jeg afbrød strømmen..?
På forhånd tak for svar
Nicolai
|
|
![]() |
|
Kattefarmer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 4 |
Jeg har oplevet nøjagtig det samme - altså at det ikke var muligt at afspille image-filer som virkede sekunder forinden. Det du skal gøre er at slukke afspilleren helt og så starte den igen. Man slukker helt ved at holde sluk-knappen inde i nogle sekunder (kort tryk bringer den kun i standby).
Jeg har så til gengæld oplevet nogle gange at efter sådan en restart vil den ikke logge på mit trådløse internet, selvom jeg godt kan logge på fra andre enheder. Så har jeg været nødsaget til at genstarte routeren også før end det hele spillede. Det tror jeg imidlertid jeg har fået afhjulpet ved at tildele WD boksen en fast ip-adresse. Et problem jeg imidlertid ikke har løst endnu er at få WD boksen til at kunne tilgå filer fra min stationære computer. Som det er nu kan jeg kun tilgå de filer jeg har på min eksterne harddisk tilsluttet min WNDR3700 router. Jeg har forsøgt alverdens tutorials for at få den til at finde mine delte mapper på pc'en, men uden held...er jeg den eneste med det problem? |
|
![]() |
|
Kan andre computere se de delte mapper? |
|
![]() |
|
Det er så ikke rigtigt, Netflix virker perfekt på den! Jeg har kørt på det et par dage (de har en måneds gratis prøve) og det virker fint og med en helt ok billedkvalitet. Man kan spole i film, og den husker hvor man nåede til hvis man stopper den. For at bruge Netflix mm. skal man bruge en US proxy, jeg bruger http://www.unblock-us.com/ Der er i øvrigt en artikel i EB i dag : http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/gadgets/article1686266.ece |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1683 |
Jeg har købt to af disse i USA, og overveje at sælge den ene hvis nogen er interesseret. Befinder sig i Aalborg. Strømstik omformer medfølger. hbo 600. Skriv en pm
|
|
![]() |
|
ThomasT1976 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 95 |
Lige et par spørgsmål:
Kan man undgå at boksen smider en masse filer og skrammel i min filmmappe på synologyen? Man får jo som regel kun slette iso-filen og så ligge alle de ubrugelig data tilbage på drevet.
Når jeg trykker på 'Videos' i hoved menuen, så kommer jeg i første step til hvor den spørger om jeg vil tilgå mine 3 delte drev (foto, film og musik). Kan man ikke lave så den bare springer direkte ind i cover-flowet i stedet for alle de tryk? Jeg kunne enormt godt li' den måde som Boxee, på min tidligere medie-pc, bare skulle kende top-mappen og at det var film der den skulle kigge efter, uden alt det pjat fandt den hvad man søgte og lagde det under 'Film'. Redigeret af ThomasT1976 - 25-Januar-2012 kl. 13:11 |
|
TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
Reciever: Onkyo TX-SR608 Højttalere: KEF KHT-3005 Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 11121314> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |