recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den nye WD TV Live - til DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den nye WD TV Live - til DK?

Besvar Besvar Side  <12345 14>
Forfatter
Besked
SørenR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SørenR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af Madz Madz skrev:

Min skulle også komme med posten idag fra dustin Smile

Det lyder spændende. Kan du måske smide et par ord op, om hvordan brugergrænse fladen ser ud i forhold til den gamle grænseflade som jeg synes var lidt trist ?.
Søren Riis
Til top
Madz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2005
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af SørenR SørenR skrev:

Oprindeligt skrevet af Madz Madz skrev:

Min skulle også komme med posten idag fra dustin Smile

Det lyder spændende. Kan du måske smide et par ord op, om hvordan brugergrænse fladen ser ud i forhold til den gamle grænseflade som jeg synes var lidt trist ?.

Du kan se det i de film jeg postet tidligere i tråden Smile
Til top
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C K N Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 15:00
Har sku også lige bestilt ved Dustin... Håber jeg har valgt rigtigt... Smile

Fik ordrebekræftigelse kl 12.28, kl 14.06 var pakken afsendt...
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2004
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 15:51
Er dette den nye boks I taler om : http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=wd+tv+live&sp=all&pid=643531

Eller er det den gamle version?

Redigeret af marlar - 03-November-2011 kl. 15:52
Til top
SørenR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2006
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SørenR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af marlar marlar skrev:

Er dette den nye boks I taler om : http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=wd+tv+live&sp=all&pid=643531

Eller er det den gamle version?

Søren Riis
Til top
EHansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-November-2011
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EHansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 16:35
desværre ikke samme chipset som deres USA udgivelse, så den kommer aldrig til at køre Netflix eller HuluPlus og lign... skal dette være med, så skal boksen købes på ebay.

Interfacet er dog helt fint, det er det samme som WDTV LIVE HUB udgivelsen.

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 19:17
Fik min gen. 3 igår og har ikke helt gennemtestet den endnu. Men den streamer ihvertfald 720P trådlöst uden problem Smile
GUI er flot og har fornuftig hastighed.

Har fundet en app till Android (WDTV MediaPlayers Remote) men den kräver telnet aktiveret på wd tv. Kan man göre det i orginal firmwaren?

Redigeret af Bimsen - 03-November-2011 kl. 19:57
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 21:15
På wdtv live hub kan det gøres med original firmware, og mener det er samme på gen 3, men har ikke set noget om det endnu, som bekræfter det

Theilo
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 21:30
har den nye automatisk hentning af covers til film osv. (movie sheets?)
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 21:32
Kan du overtales til at teste om nogle af alle de fejlene fra WDTV Live er rettet?
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2010
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dynrambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 21:57
Jeg er også meget interesseret i at vide om den selv henter IMDB info og movie sheets....
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2011 kl. 10:50
Hej ejere af version 3.

Er der en af jer der kan bekræfte om den har funktionen "match video frame rate" og at det virker? Funktonen virker ikke på min version 2 og jeg ville egentlig gerne over på trådløs så måske man skulle over veje en ny.

MVH
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 14>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu