|
Den nye WD TV Live - til DK? |
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Forfatter | ||
SørenR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det lyder spændende. Kan du måske smide et par ord op, om hvordan brugergrænse fladen ser ud i forhold til den gamle grænseflade som jeg synes var lidt trist ?.
|
||
Søren Riis
|
||
![]() |
||
Madz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
|
Du kan se det i de film jeg postet tidligere i tråden ![]() |
||
![]() |
||
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
|
Har sku også lige bestilt ved Dustin... Håber jeg har valgt rigtigt...
![]() Fik ordrebekræftigelse kl 12.28, kl 14.06 var pakken afsendt...
|
||
![]() |
||
marlar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
|
Er dette den nye boks I taler om : http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=wd+tv+live&sp=all&pid=643531
Eller er det den gamle version? Redigeret af marlar - 03-November-2011 kl. 15:52 |
||
![]() |
||
SørenR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
|
det er den gamle - det er denne her http://www.dustinhome.dk/western-digital-tv-hd-live-media-player-wifi/product/5010610641
|
||
Søren Riis
|
||
![]() |
||
EHansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2011 Status: Offline Point: 32 |
|
desværre ikke samme chipset som deres USA udgivelse, så den kommer aldrig til at køre Netflix eller HuluPlus og lign... skal dette være med, så skal boksen købes på ebay.
Interfacet er dog helt fint, det er det samme som WDTV LIVE HUB udgivelsen. |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
|
Fik min gen. 3 igår og har ikke helt gennemtestet den endnu. Men den streamer ihvertfald 720P trådlöst uden problem
![]() GUI er flot og har fornuftig hastighed. Har fundet en app till Android (WDTV MediaPlayers Remote) men den kräver telnet aktiveret på wd tv. Kan man göre det i orginal firmwaren?
Redigeret af Bimsen - 03-November-2011 kl. 19:57 |
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
|
På wdtv live hub kan det gøres med original firmware, og mener det er samme på gen 3, men har ikke set noget om det endnu, som bekræfter det
Theilo
|
||
![]() |
||
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
|
har den nye automatisk hentning af covers til film osv. (movie sheets?)
|
||
![]() |
||
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
|
Kan du overtales til at teste om nogle af alle de fejlene fra WDTV Live er rettet?
|
||
![]() |
||
dynrambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 115 |
|
Jeg er også meget interesseret i at vide om den selv henter IMDB info og movie sheets....
|
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
|
Hej ejere af version 3.
MVH
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |