|
Den nye WD TV Live - til DK? |
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Forfatter | |||
musikkman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
overvejer denne wdtv live 3g, efter at være godt træt af min boxee... (syntes der altid er for mange fejl). er der nogle som har prøvet begge boxe? og kan fortælle mig hvad forskellene ligger I?
en ting som jeg godt kan lide ved boxee (når det virker, for den har ofte et problem med afspilningen) er at man kan tilgå DRNU player, bonansa osv... kan wdtv det?
|
|||
Sony 55hx855
Onkyo tx-nr 5010 PS3 Elac 249BE Højttalere XTZ 99w12 18 ice subwoofer sonos musik system Ps. skal du holde en havefest, så prøv os: www.lejettelt.dk |
|||
![]() |
|||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
||
Nogen som har prøvet spotify igennem den??
|
|||
![]() |
|||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
||
Du kan slå meta data fra inde under settings, så undgår du alle de filer, men så har du selvfølgelig heller ingen meta data på dine filer mere (covers mm). Du kan evt. ligge dine ISO filer ind i en folder for hver ISO-fil. Så bliver metadata gemt sammen med ISO filen i denne folder. Så skal du blot slette folderen, for at få alt fjernet. Du kan godt komme direkte ind til dit coverflow, uden at skulle til at vælge drev. Nu kan jeg ikke lige huske det helt præcist, men mener du blot skal vælge "Media Library" som source, og så kan du under filter option vælge "All". |
|||
Mvh Jesper
|
|||
![]() |
|||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
||
Jeg har prøvet det. Har dog ikke brugt det særligt meget, da det er lidt bøvlet at skulle indtaste ens brugernavn + password med remoten, og jeg gider ikke at have et keyboard siddende på.
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har aldrig prøvet Boxee, men wdtc kan ikke tilgå DRNU player. Du kan tilføje DR RSS feed til den, f.eks. SoEinDing og nyhederne mm.
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
![]() |
|||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
||
Når man er logget ind første gang huske den det!
Hvis man har oprettet playlister på PC i forvejen er det meget nem at tilgå dem
ellers lidt svær at søge på kunster med fj.bt det er rigtigt.....
|
|||
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|||
![]() |
|||
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
||
[/QUOTE]
Jeg har aldrig prøvet Boxee, men wdtc kan ikke tilgå DRNU player.
Du kan tilføje DR RSS feed til den, f.eks. SoEinDing og nyhederne mm. [/QUOTE]
Hvor tilføjder du DR RSS feed?
|
|||
![]() |
|||
||
Man tilføjer RSS feed til den, inde på dens webside.
|
|||
Mvh Jesper
|
|||
![]() |
|||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
||
Ved du om man kan lave playlister på sin smartphone/tablet og den så sender den info til WD´en?? for så er det jo en billig løsning istedet for at skulle have noget sonos eller SB
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
||
Hvis du har iPhone eller android, så hent den fjernbetjenings-app der er, så kan du bruge telefonens tastatur - det går det hele meget nemmere. /ask |
|||
![]() |
|||
||
Super tak for tips Super apps for free ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 121314 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |