recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DENON AVR 2808
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDENON AVR 2808

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2009 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af bulk bulk skrev:

LazTheGreek meld lige tilbage når du har lavet en ny auto setup. Se om du ikke kan finde en stativ ! som jeg osse skrev til dig. 

For det er altså no go .. at holde den måle microfon i hånden under autosetup af lyd.

Den havde jeg ikke lige set, for det er nemlig no go.
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2009 kl. 22:06

LazTheGreek meld lige tilbage når du har lavet en ny auto setup. Se om du ikke kan finde en stativ ! som jeg osse skrev til dig. 

For det er altså no go .. at holde den måle microfon i hånden under autosetup af lyd.

Uhhh...ja....et stativ eller noget andet er nødvendigt. Hvis nogen hører en ekspedient anbefale det andet, så lav lige en kikkert-undersøgelse på ham med mikrofonen, for så er han en forklædt kvie der tygger drøv på THX-emblemer !

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2009 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af Rysz Rysz skrev:

Uhhh...ja....et stativ eller noget andet er nødvendigt. Hvis nogen hører en ekspedient anbefale det andet, så lav lige en kikkert-undersøgelse på ham med mikrofonen, for så er han en forklædt kvie der tygger drøv på THX-emblemer !

her skal ikke chattes,her skal arbejdes

det med lyd,det er ikke nemt.pt har jeg cd afspiller nr 6 på bænken

det er fandme svært at få det hele.det som man tror man gerne vil have viser sig mange gange ikke at være det rigtige i længden

vi snakkes jan

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu