recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon AVR 3313 med B&W 683
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon AVR 3313 med B&W 683

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 11:05
Undskyld mig, men er da jordens dårligste undskyldning du har fået i butikken. Nu står jeg selv i
Hi-fi Klubben, blot i Randers og der kan man altså fint overkomme at lave en demo at 2 produkter. Den tager jeg lige videre.

Skal på Hi-Fi Klubbens vegne undskylde at du er rendt i en medarbejder der har glemt hvad han repræsenterer.

Jeg vil anbefale dig at kontakte en anden butik såfremt du stadig ønsker at få demonsteret forskellen på de to receivere.

Og nej...en AVR4520 er bedre ja, men ikke nødvendig til et DM6xx setup fra B&W. Det vil være nødvendigt for at presse det allersidste ud af højttaleren, men på det punkt gælder den slags stort alle højttalere, at de har godt af en stor forstærker. Et almindeligt daglidags brug kan fint dækkes ind med en AVR3313.

Om du så skal købe Denon, Onkyo eller andet vil jeg ikke blande mig i, da jeg er påvirket af mit tilhørsforhold
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 11:15
Hej, - jeg har samme højtalere og en pioneer lx-82, - det fungerer fint.

Det jeg egentligt ville sige er, der er helt enorm forskel på lyd alt efter hvilket rum og hvilken placering højtalerne har.

Jeg er flyttet 3 gange i 2012 og jeg fatter simpelthen ikke hvor stor forskel der har været på lyden, - heldigvis lyder det bedst der hvor jeg bor nu.

Jeg kan faktisk ikke forstå at det er samme udstyr, - derfor kan jeg godt mene at alt det her med den eller den anden forstærker/højtaler er en meget, meget subjektiv størrelse og fuldt ud tilslutte mig at man skal høre udstyret i egen stue, - dog kan man jo så aldrig være sikker på at det også lyder godt hvis man evt. flytter :)

Held og lykke og god lytning!

mvh

Godowsky

Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2006
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 11:20
Hej

Inden for dit budget ville jeg kigge på Yamaha RX A-1020 ( 7.699 kr)

Der blev følgende reveivere:
Pioneer SC-LX56
Onkyo TX-NR818
Marants SR6007
Denon AVR 3313
Yamaha RX-A1020

Og der blev Yamaha RX-A1020 kåret som "best i test" (Ikke at det er bedst for dig, men siger trods alt lidt om at den burde blive vurderet med)
Yamaha er generelt ekstremt populært i Norge!!

Kan iøvrigt anbefale Sonos....din kone vil elske det Wink

Mvh
LBA75

Redigeret af LBA75 - 04-Januar-2013 kl. 11:21
Til top
jazoo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jazoo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 14:26
Denon AVR 3313 kan bi-ampes, dvs. 2 udgange på forstærkeren kan levere strøm til samme højttaler. Det giver ikke dobbelt op på strømstyrken, men det er derhen af. Jeg har selv en 3311 med B&W 805 i front og det fungerer glimrende, så hvis du kan nøjes med 5.2 kanaler i stedet for 7.2 er det en mulighed.
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 20:52
Jeg har et set up med 3313, 2x 684 2x 685 og en ht62 og det klarer den fint i min lejlighed
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu