|
Denon/Pioneer/Onkyo Reciever til 10K? |
Besvar | Side <1 131415 |
Forfatter | |
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg er måske idiot - men Lexicon sagen viser med alt tydelighed at et produkt godt kan blive THX godkendt , uden at den opfylder kravene. er det en enkeltstående sag? jeg ved det ikke. Du bliver nød til at forklare mig hvordan din bil analogi skal sammenlignes med hvad jeg skriver. Hvis en dieselbil ikke køre på diesel - jah så finder man ret hurtigt ud af det |
|
audiogon
Pause fra forummet Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
Volumen knappen og chassis er vel ikke THX godkendt mere end at det også bruges på noget der ikke er godkendt, og rattet eller dørhåndtaget er vel heller ikke specielt på en diesel.
Det der tæller er under hjelmen, og det opfylder de krav til effekt uden at forvrængningskrav overskrides. Diesel lejer er også kraftigere end på en benzin, men det ses ikke udenpå. (som min chef sagde til en anden ansat: Er du også dum når du sover? ) Bare for sjov og gælder ikke nogle her.
Redigeret af audiogon - 19-September-2012 kl. 15:03 |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld med, det er godt nok den dårligste analogi jeg har set længe.... M.v.h.
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
det du snakker om er jo ting som er åbenlyse. Cross overen på den omtalte afspiller er derimod ikke åbenlyst. Forbrugeren tror at han køber et THX godkendt produkt, som overholder alle THX kravene. Men det gør den ikke . jeg er selv mekaniker, så jeg kender godt betydningen af krumtaplejer og plejlstangslejer - din analogi holder simpelhen ikke |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fangede ikke lige din formulering i første omgang: En forstærker med dårlige lytter kan vel godt kategoriseres som en svag forstærker? |
|
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja nemlig og så kan man ikke bruge de mållinger til ret meget,tilbage til at bruge ørerne
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
audiogon
Pause fra forummet Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Funktioner
Tak(0)
|
Onkyo setzt auf eine klassische analoge dreistufige Inverted-Darlington-Verstärkerschaltung, die vor allem für ihre hohe Stromlieferfähigkeit bekannt ist, weil sich drei Transistoren die Arbeit teilen, die sonst ein Halbleiter allein erledigt
Darligton kredsløbet sørger for ekstra strøm i forhold til normale kredsløbe, fordi der der 3 transistorer der deles om det hvad en enkelt normalt klarer. Det underbygger så hermed min påstand om at Onkyo bare leverer strøm i stabile mængder.
Du kan læse mere om en test af Onkyo TX-NR 3010 mod en Pioneer LX-86, hvor Pioneer lige og lige vinder på lyden.: http://www.video-magazin.de/vergleichstest/pioneer-vs-onkyo-av-receiver-im-test-1347679.html |
|
Besvar | Side <1 131415 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |