GoodVibrations skrev:
Generelt er jeg meget glad for boksen. Den gør det den skal: optager ukrypteret.
Men softwaren har de godt nok ikke spildt mange basører på at teste. :-)
Resumefunktionen fungerer... nogen gange. Hvis jeg stopper midt i en udsendelse. Slukker for boksen. Boksen optager så noget på timer. Når jeg så vil se videre, kan den ikke huske, hvor jeg kom til. Hvis jeg ser en udsendelse og bare slukker på den røde knap uden at bruge stopknappen, så synes jeg heller ikke rigtig den kan huske, hvor jeg kom til. Det er som om resume kun fungerer, hvis jeg trykker på stop og undlader at optage noget inden jeg vil se videre? Desuden er det ret lavbudget at den kun kan huske én udsendelse. Svjv holder den styr på optagede udsendelser i en art indeksfil på HD'en. Hvor svært ville det lige have været at udvide den fil med seneste afspilningsposition ud for de enkelte udsendelser i den fil?
Sorteringsrækkefølgen i afspilningslisten, havde jeg en del besvær med at få sorteret med ældste udsendelser først. Først da jeg slettede den ældste udsendelse ville den sorterer korrekt. Men den er lidt spøjs. Når jeg nu sletter en udsendelse bliver sorteringen efter et eller andet kaosprincip. Første når jeg går helt ud af listen med exit, og ind igen er sorteringen igen korrekt?
Men alt i alt så er jeg godt tilfreds med boksen. :-)
|
Hej GoodVibrations har det som dig er glad for boksen men firmware er lidt shaki.
Et par ting du måske kan/vil løbe ind i er:
Tid på det afspillede i info box kan gå i stå også kan "resume funktion" ikke
bruges, starter igen derfra hvor tid gik i stå.
Fil størrelse i info box er ikke korekt, hvis fil er større end 3xxx gb vises den
meget mindre end den er.
At "record time period" også har indflydelse på epg optagelse, "record time period"
skal altid være størrer end det man på noget tidspunkt regner med at skulle optage
via epg programering ellers stopper optagelse efter "record time period".
At "standby loop through" on/off har indflydelse på hvordan pin 8 i scart stik virker.
Også er der et par andre små problemer, men som dig er jeg glad for boksen og håber
der kommer ny firmware som løser fejl, ellers lever jeg med dem.
Mvh tk