|
Denver DCB-110HD |
Besvar | Side <12345 9> |
Forfatter | |
ross22
Junior bruger Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
>>> Desværre går den ikke i standby, når en programlagt optagelse slutter <<<
P.S.: Ved de sidste 2 EPG optagelser gik den dog i standby efter endt optagelse. Jeg vil nu følge Denver's anbefaling om at bruge USB-nøgle. Har kun en på 8 GB, så må gribe lidt dybere i lommen og anskaffe mig en på 64 Gb snart. |
|
TDJTDJ
Ny bruger Oprettet: 04-Februar-2013 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forkert navn på EGP-optagelse DVBC-110HD Ved optagelse pr. EPG, viser den på afspilning den information, der var på det givne tidspunkt da optagelsen startede. Gamle modeller, DVBC-108 109 osv fik på et tidspunkt en opdatering, hvor den sammenlignede fra start af optagelse og ca 10min inde i optagelse. Dermed viste den korrekt navn på optagelsen. Gamle model havde også mulighed for simpel sortering af viste optagelser, dato, navn oa. Ved afspilning og brug af "GO TO" funktion synes jeg det fejler periodisk. Nogle gange skal INFO først aktiveres og derefter virker "GO TO". Andre der har oplevet lign. ? Kan dette ikke rettes i en "lille" opdatering ? Har været glad for min 109HD; men blev byttet grundet fejl til 110HD (af HN) og så er de gamle "børnesygdomme" tilbage. Host, host herfra..... |
|
kcaroe
Bruger Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også host host herfra. 110'eren er bestemt ringere end 109'eren. Min 110 vil ikke modtage TV3 og andre kanaler på lige netop 714 mhz, uanset at Bluetinum før og tv efter ikke har nogen problemer.
Den bliver også ved med at forsyne 2.5" harddisk med strøm selvom den er slukket. Nogen der ved, hvor de fortsat sælger 109'eren? Eller nogen der har ældre firmware (ikke juni 2012)? |
|
TDJTDJ
Ny bruger Oprettet: 04-Februar-2013 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ang manglende kanaler, TV3 oa.
Jeg har/havde samme problem med DR1-2, TV2, altså lave frekvenser. Virker fint med 109'er og TV; men ikke på 110HD. Mit kabelnet er nu opgraderet til SUPER ANTI HF indstråling(!) og en justerbar EQ-forstærker. Altså - IKKE NOGET FRA Ha...Ny... Det har hjulpet så det er acceptabelt. 110HD synes måske at være lavet "lidt anderledes". Host igen herfra...
|
|
TL
Bruger Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 72 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg har en Denver 109 og firmware fra følgende datoer: 1.6. 2012, 9.8. 2011, 27.5. 2011, 15.1. 2011, 2.11. 2010 og 3.9. 2010. Filerne fylder cirka 3,5 MB stykket. Jeg sender gerne en eller flere, hvis en nem og sikker fremgangsmåde kan anvises. Er der forresten nogen, der ved, om firmware er kompatibel mellem boksene fra Denver, Bluetinum og Ennovia? Kan der ske noget ved at prøve? TL |
|
kcaroe
Funktioner
Tak(0)
|
Dem har jeg også selv et par stykker af, men de kan ikke bruges, filnavnet skal åbenbart ende på .bin. Selv ved omdøbning kommer man dog ikke ret meget videre. Jeg tror ikke firmware er kompatibel, da maskinerne er lidt forskellige, bortset måske Bluetinum og Ennovia.
|
|
TL
Bruger Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 72 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok.
Hvis du vil have en anden boks og ikke kan finde en Denver 109, er Bluetinum eller Ennovia måske en løsning? Jeg har hentet seneste firmware til BlueTinum DCT 110 og Ennovia EDC 11R. Filerne har samme dato og begynder begge med "MSD7828" som Denver 109HD og extension "AP". Menustruktur i manualer ser meget ens ud. Mit gæt er, at de er kompatible. Er der nogle kloge hoveder derude, som kan forklare forskellen på AP- og BIN-filer? |
|
kcaroe
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har to Bluetinum i forvejen, indtil vi fandt ud af, at 109'eren faktisk var bedst. Det hjælper ikke at købe flere af dem, medmindre de af hensyn til fjernbetjeningen er i hver sit rum.
|
|
Ras_K
Bruger Oprettet: 01-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
Denver DVBC-110HD er aktuelt sat ned til 100,- kr. i vores lokale Føtex. Ang. fordi den udgår af deres sortiment.
|
|
mathias1
Bruger Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg står og mangler en dvb-c modtager, så jeg tog fluks op i den lokale føtex da de åbnede imorges. De havde ikke modtageren i deres sortiment længere, og havde ikke nogen hjemme. Jeg spurgte om der var nogle i nærheden der havde, han fandt to styk i City vest i Aarhus, som det nærmeste. Han ringede derud for mig, men de havde dem ikke fysisk (lager fejl, mente ham jeg snakkede med). Så jeg leder efter en billig DVBC-110Hd, eller 109, hvis der er nogle der ligger inde med en, eller hvis der er flere tilbage i jeres lokale Føtex...
|
|
Ras_K
Bruger Oprettet: 01-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der var flere tilbage i Føtex 7800 Skive i dag.
|
|
Queen
Bruger Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
Købte en 110HD igår, og alt gik forholdsvis nemt med indstillingerne, selvom jeg havde lidt svært ved, at gennemskue hvad en del af indstillingerne egentligt betød og hvilke betydninger de faktisk havde.
Nå, men nok om det. Jeg har sorteret kanalerne, så de ligger i den rækkefølge jeg plejer at have dem, men når jeg så vil bruge tal-tasterne til at gå ind på kanalen, så fremkommer selve kanal nr. hvilke lyder meget logisk, men ret irreterende. f.eks. har jeg tv2 på plads 2, men da dr2 har kanal nr. 2, så er det den der kommer frem - det kan vel ikke være meningen, at man er nød til at kalde hele listen frem for, at vælge hvilke kanal jeg vil vælge. Hvad gør jeg galt ?? håber der er nogle der kan/vil hjælpe. Gad vide om det er fordi boksen sletter listenr. rækkefølgen og ændre dem til kanal nr. - når jeg slukker boksen helt, det undersøger jeg lige lidt nærmere :-)
Redigeret af Queen - 06-Marts-2013 kl. 10:40 |
|
Besvar | Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |