recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver DCB-110HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver DCB-110HD

 Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 09:59
Kære brugere af DENVER DVBC-110HDmk2 boksen, som oplever problemer med pixelering eller signalet fryser med Stofa som udbyder. 

Vi har arbejdet ihærdigt på at finde en løsning på dette (udover man kunne bruge et dæmpeled). .Og dette har medført at vi har fået udarbejdet en opdatering som fjerner problemet. 

Efter denne opdatering er lagt på boksen vil man ikke længere oplever pixeleringer eller frysende bokse på Stofa signalet.

Opdateringen kan findes her på vores side: http://www.denver-electronics.com/opdatering-til-denver-dvbc-110hdmk2/

Vi har ikke oplevet problemer med Yousee signalet, så Yousee brugere behøver ikke opdatere. (der er ikke noget nyt i firmwaren udover at den fikser Stofa problemer som ses ved visse brugere/områder i landet)

Spørgsmål, så er i altid velkomne på: support@denver-electronics.com 

Mvh
DENVER ELECTRONICS A/S

Morten Pannen
Til top
kcaroe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kcaroe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 10:32
Hjælper det også med waoo?
Til top
Candyman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Maj-2012
Sted: Aarhus, Danmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Candyman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 22:39
Hej Pannen

Jeg købte for 1/2 år siden en Denver DVBC-110HD MK2 tv-tuner og havde disse pixellerings problemer med frosne billeder når jeg forsøgte at bruge den på mit tv med Stofa antenne signal. Den virkede perfekt nede ved min søn der havde YouSee som antenne udbyder. Til sidst endte tuneren i bunden af et skab med tanken "Øv spild af penge".

Jeg har nu opdateret boksen og fulgt jeres forskrifter og boksen kører nu som, en drøm med mit Stofa antenne anlæg!!!

Sådan - tak for det

PS. Lidt ærgerlig at i ikke har gjort det lidt før der må være mange Stofakunder der har brændt fingrerne på jeres tv-tuner.

PCH C200, C300, Oppo BD-P93, Onkyo NR-TX1009, Samsung 55" Smart TV, Epson EH-TW5500, 120" screen, Wired cat. 6 network, Qnap TS410 NAS.
Til top
Bankz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bankz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 22:54
Er der andre, der oplever at lyden ikke er i sync med folks læber, når man ser på en optagelse? Der er måske tale om et kvart sekund - altså nok til at det bliver irriterende Smile 
Zotac IONITX-D rev. 2, WMC7 Ultimate DK 32, Terratec HTC USB XS HD, DVBlink, Stofa DVB-C, Denver DVB-C 110HDMKII
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 789
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu