|
Denver DVBC 122 Ci |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så hvis jeg går efter en modtager med CI+ så burde den passe til Stofa kan jeg forstå.
Er det muligt at finde en liste over boxe som opfylder dette krav? Jeg kan finde masser af DVB-C boxe men det er ikke altid lige helt tydeligt om de har CI+ eller ej.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Hvis der ikke står CI+ nogen steder ved modellerne, så er det nok kun alm. CI. Men ja - i min LG sidder der et CA modul i CI+ slottet, og det spiller fint.
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Er der evt. nogen der kan oplyse om det kun er tunere med CI+ der virker med Stofa?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Ja - come on, folks! Jeg har jo ikke eneret på at skrive i denne tråd.
![]() |
|
![]() |
|
Nej mit TV er for gammelt desværre så ike indbygget DVB-C. Og vil gerne undgå Zaptor både fordi den er dyr, hvis man skal have den man optage på koster den alene 100,- om måneden inkl kortafgift og man skal have sat den til internet så endnu flere ledninger.
Men det kan jo være det ender med vi bare må bestille fuldpakken og beholde den Bluetinum box vi har nu. Bare træls at betale for en masse kanaler man ikke ser alligevel.
Men kender nogen en god box vi kan bruge så sig endelig til :)
|
|
![]() |
|
Hvis man stadig kan købe LG HR550C, der jo har CI+ slot, så er det en god modtager, og den er bagudkompatibel med alm. CA-modul, hvis du får et sådant, og evt. Ekstrakanaler fra Stofa. Men igen: I øvrige brugere.... Hvorfor holder I Jer så pænt tilbage her? Kom igang!
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |