|
Der er p.t. noget galt med recordere.dk |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | |||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg oplever også, at loade hastigheden til tider er blevet dårligere, efter jeres planlagte nedlukning.
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det samme her. Og beskeder forsvinder i den blå luft...........
|
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Beskeder ?
/Lars
|
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er det altså ikke hos mig, den er gal. Den med indlæg, der er meget længe om at blive lagt på - HVIS de bliver lagt på, har jegogså oplevet mange gange. Synes også, bannerreklamerne er blevet meget længe om at loade... Før de er kommet på, kan man ikke gøre en pind.
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24780 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De problemer har jeg også. Lidt irriterende, når man har skrevet et indlæg, og så kommer det ikke op.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har lavet lidt optimeringer på listerne. Det vil sige "Forum Seneste" listen på forsiden og seneste indlæg siden.
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1997 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har oplevet det med kommentarer. De forsvinder, men så f.eks. 30-60 minutter senere er de der så pludseligt igen.
|
|||
fhansen
Guld medlem Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg oplever, at når jeg har prøvet at besvare og rette indlæg, så opstår der ventetid 30-60 sek., hvorefter jeg får forskellige fejlmeddelelser. Hvis jeg trykker tilbage, er alt tekst væk, og jeg kan starte forfra. Er umiddelbart kommet for nyligt.
|
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Her har jeg ikke oplevet problemer overhovedet! Hverken på iPad eller Win PC med IE9....
M.v.h. |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19504 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det oplever jeg jævnligt. Så opgiver man at skrive sine indlæg........ Klaus |
|||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En dårlig løsning: CTRL-A & så CTRL-C inden besvar trykkes. Når det galt kan man bruge CTRL-V.
|
|||
.....
|
|||
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |