recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Der er p.t. noget galt med recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Der er p.t. noget galt med recordere.dk

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 22:53
Har ikke oplevet nogle ændringer - synes siden kører fint og hurtigt - as usual.
Eneste problem, som har været der ret længe, at der ved anmeldelser kommer en fejlmeddelse
Men skulle, efter svar fra crewet, alligevcel dukke op hos dem.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 12:05
Hos mig er der meget stor forskel på, hvor jeg sidder. Om jeg er hjemme eller på arbejde. om jeg bruger IE eller firefox.
Lige nu sidder jeg på arbejdet med firefox, fordi IE 8 simpelthen er for længe om at loade reklamerne. Ikke at det nødvendigvis er recorderes problem, men blot til orientering

Hjemme går det noget bedre i IE9, (der er så nogle kompatible problemer med return, når man skriver indlæg). Og firefox flyver afsted.

Generelt set synes jeg dog de der reklamer, som i sig selv er irreterende nok, også sluger ekstremt meget resourcer, hvilket bestemt ikke gør dem mindre irreterende. Igen, de er mindre irreterende med firefox end med IE.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 20:39
Hos mig er det det samme ligegyldigt hvor jeg sidder LOL
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2012 kl. 08:57
idag får jeg denne fejl:

Fejl Du har ikke adgang til denne del af forummet.

Under køb /salg !
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 20:45
Noget er der galt med recordere.dk i øjeblikket, det tog mig lang tid, at skrive et lille indlæg i en tråd. Siden låste hele tiden Confused 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2012 kl. 21:06
Jamen idag tog det mig en ½ time at opdatere 9 film i Filmanmeldelser tråden. Det tog evigheder at skifte sider Disapprove

Redigeret af Kampus - 14-April-2012 kl. 21:06
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 11:20
Der mangler også en del tråde på siden.. hvorfor kan jeg ikke komme ind på Jonas_h's hjemmebio?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Der mangler også en del tråde på siden.. hvorfor kan jeg ikke komme ind på Jonas_h's hjemmebio?

Jonas har lukket det emne.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 14:22
Service Info:

Vi har netop genopbygget nogle index'es i forumet, og det skulle gerne give noget performance.

Vi går i gang med at opdatere forumsoftwaren til version 10.3, der er nyeste version i den kommende uge. Det tager nogle dage. Der er bl.a. forbedret ANTI SPAM, ligesom der er nogle andre performance forbedringer samt bedre mobil support.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 00:53
Lyder super, Boss. Thumbs Up
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 05:17
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jonas har lukket det emne.

/Lars

Kan man det? Jeg kan heller ikke lige finde den, så den må være helt væk, - ikke bare låst? Jeg tænker det er lidt unfair over for bidragyderne, hvis alle indlæg er slettetede. Personligt ville jeg da gerne undgå at mine egne indlæg blev slettet, selv om de evt står i en tråd andre har oprettet. Jeg kigger rent faktisk i mine gamle indlæg i ny om næ.

MVH

Redigeret af tvkartoffel - 16-April-2012 kl. 05:28
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af tvkartoffel tvkartoffel skrev:

Kan man det? Jeg kan heller ikke lige finde den, så den må være helt væk, - ikke bare låst? Jeg tænker det er lidt unfair over for bidragyderne, hvis alle indlæg er slettetede. Personligt ville jeg da gerne undgå at mine egne indlæg blev slettet, selv om de evt står i en tråd andre har oprettet. Jeg kigger rent faktisk i mine gamle indlæg i ny om næ.

Normalt slettes ikke ting i forummet. Men når det er noget personligt som et emne om ens egen hjemmebiograf, så er det muligt at bede om at få det skjult.

Det sker dog meget sjældent. Men det kunne eksempelvis ske hvis de flytter, så hjemmebiografen ikke eksisterer mere, og de hellere vil starte en ny tråd næste gang de bygger en ny.

Alternativet ville være, at de bare slettede alle deres egne indlæg og billeder, så kun svarene stod tilbage. Og det giver jo heller ingen mening Smile

/Lars

Redigeret af Lars - 16-April-2012 kl. 08:55
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu