|
Der er p.t. noget galt med recordere.dk |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | ||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har ikke oplevet nogle ændringer - synes siden kører fint og hurtigt - as usual.
Eneste problem, som har været der ret længe, at der ved anmeldelser kommer en fejlmeddelse Men skulle, efter svar fra crewet, alligevcel dukke op hos dem.
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hos mig er der meget stor forskel på, hvor jeg sidder. Om jeg er hjemme eller på arbejde. om jeg bruger IE eller firefox.
Lige nu sidder jeg på arbejdet med firefox, fordi IE 8 simpelthen er for længe om at loade reklamerne. Ikke at det nødvendigvis er recorderes problem, men blot til orientering Hjemme går det noget bedre i IE9, (der er så nogle kompatible problemer med return, når man skriver indlæg). Og firefox flyver afsted. Generelt set synes jeg dog de der reklamer, som i sig selv er irreterende nok, også sluger ekstremt meget resourcer, hvilket bestemt ikke gør dem mindre irreterende. Igen, de er mindre irreterende med firefox end med IE. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hos mig er det det samme ligegyldigt hvor jeg sidder
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
idag får jeg denne fejl:
Fejl Du har ikke adgang til denne del af forummet. Under køb /salg ! |
||
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Noget er der galt med recordere.dk i øjeblikket, det tog mig lang tid, at skrive et lille indlæg i en tråd. Siden låste hele tiden
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen idag tog det mig en ½ time at opdatere 9 film i Filmanmeldelser tråden. Det tog evigheder at skifte sider
Redigeret af Kampus - 14-April-2012 kl. 21:06 |
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der mangler også en del tråde på siden.. hvorfor kan jeg ikke komme ind på Jonas_h's hjemmebio?
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jonas har lukket det emne.
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Service Info:
Vi har netop genopbygget nogle index'es i forumet, og det skulle gerne give noget performance. Vi går i gang med at opdatere forumsoftwaren til version 10.3, der er nyeste version i den kommende uge. Det tager nogle dage. Der er bl.a. forbedret ANTI SPAM, ligesom der er nogle andre performance forbedringer samt bedre mobil support.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lyder super, Boss.
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan man det? Jeg kan heller ikke lige finde den, så den må være helt væk, - ikke bare låst? Jeg tænker det er lidt unfair over for bidragyderne, hvis alle indlæg er slettetede. Personligt ville jeg da gerne undgå at mine egne indlæg blev slettet, selv om de evt står i en tråd andre har oprettet. Jeg kigger rent faktisk i mine gamle indlæg i ny om næ. MVH
Redigeret af tvkartoffel - 16-April-2012 kl. 05:28 |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Normalt slettes ikke ting i forummet. Men når det er noget personligt som et emne om ens egen hjemmebiograf, så er det muligt at bede om at få det skjult.
Det sker dog meget sjældent. Men det kunne eksempelvis ske hvis de flytter, så hjemmebiografen ikke eksisterer mere, og de hellere vil starte en ny tråd næste gang de bygger en ny.
Alternativet ville være, at de bare slettede alle deres egne indlæg og billeder, så kun svarene stod tilbage. Og det giver jo heller ingen mening
/Lars Redigeret af Lars - 16-April-2012 kl. 08:55 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |