|
Der er p.t. noget galt med recordere.dk |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
+1
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Vi kigger på det. Vores servere står og spinner uden problemer, og vi har også hul igennem, så vi må lige høre vores host om der er issues. Er det både www og forum eller ?
Redigeret af hummelmose - 30-April-2012 kl. 20:36 |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det samme her. |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vi taler om forum
|
||
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her er også problemos med los recordos! Jeg prøvede så at lukke browseren (IE9) helt, gå i Kontrolpanel, slette browserdata, åbne browseren og så kunne jeg komme på.
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, jeg har dog kun haft problemer mellem 18-21 sådan ca. med at komme på.
|
||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi tager fat i vores HOST i morgen, for at høre om de har haft driftsproblemer
|
||
|
||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
+1 Slemt i går aftes, både på forum & forsiden |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med hvilke browsere? Jeg oplever ingen problemer - overhovedet! Jeg kører IE9. M.v.h.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det kan sagtens skyldes lokale problemer. Jeg oplevede selv lange svartider i går i forummet, og det viste sig at være et plugin (add-on) i Firefox-browseren der sløvede indlæsningen af siderne ned. Faktisk blev de markant langsommere. Så browser, ting der er installeret i browseren, antivirus og antispam og den slags, kan have indvirkning på hjemmesider med mange links som der er i et forum. Internet Explorer 9 og Chrome kørte derimod fint her. Men dem havde jeg heller ikke installeret noget i. /Lars Redigeret af Lars - 01-Maj-2012 kl. 11:28 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg havde store problemer med at komme på i går (forside+forum) både med Firefox & Chrome
|
||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |