recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Der er p.t. noget galt med recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Der er p.t. noget galt med recordere.dk

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:35
+1
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:36
Hej.

Vi kigger på det. Vores servere står og spinner uden problemer, og vi har også hul igennem, så vi må lige høre vores host om der er issues.

Er det både www og forum eller ?

Redigeret af hummelmose - 30-April-2012 kl. 20:36
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har til tider bare meget svært ved at komme på recordere. Det er ikke min netforbindelse, for alle andre sider kommer jeg ind på som en mis. Her til aften har jeg prøvet gentagne gange uden held - over vel 45 minutter. Fra tid til anden kommer der en fejlmeddelse op, til andre tider går det bare i cirklerConfused

Det samme her.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej.

Vi kigger på det. Vores servere står og spinner uden problemer, og vi har også hul igennem, så vi må lige høre vores host om der er issues.

Er det både www og forum eller ?
Jeg har oplevet nogle gange at det stort set er umuligt at komme på siden, og når jeg endelig er inde, så kan jeg ikke gå ind på undermenuer eller trådeSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:45
Så vi taler om forum 

Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 20:46
Her er også problemos med los recordos! Jeg prøvede så at lukke browseren (IE9) helt, gå i Kontrolpanel, slette browserdata, åbne browseren og så kunne jeg komme på.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Så vi taler om forum 

Ja, jeg har dog kun haft problemer mellem 18-21 sådan ca. med at komme på. 
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 21:21
Vi tager fat i vores HOST i morgen, for at høre om de har haft driftsproblemer

Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 10:53

Jeg har til tider bare meget svært ved at komme på recordere. Det er ikke min netforbindelse, for alle andre sider kommer jeg ind på som en mis. Her til aften har jeg prøvet gentagne gange uden held - over vel 45 minutter. Fra tid til anden kommer der en fejlmeddelse op, til andre tider går det bare i cirklerConfused

+1
Slemt i går aftes, både på forum & forsiden
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

+1
Slemt i går aftes, både på forum & forsiden

Med hvilke browsere? Jeg oplever ingen problemer - overhovedet! Jeg kører IE9.

M.v.h.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Med hvilke browsere? Jeg oplever ingen problemer - overhovedet! Jeg kører IE9.

Ja, det kan sagtens skyldes lokale problemer.

Jeg oplevede selv lange svartider i går i forummet, og det viste sig at være et plugin (add-on) i Firefox-browseren der sløvede indlæsningen af siderne ned. Faktisk blev de markant langsommere.

Så browser, ting der er installeret i browseren, antivirus og antispam og den slags, kan have indvirkning på hjemmesider med mange links som der er i et forum.

Internet Explorer 9 og Chrome kørte derimod fint her. Men dem havde jeg heller ikke installeret noget i.

/Lars

Redigeret af Lars - 01-Maj-2012 kl. 11:28
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 14:03
Jeg havde store problemer med at komme på i går (forside+forum) både med Firefox & Chrome
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu