|
Der er p.t. noget galt med recordere.dk |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har store problemer med vores host lige nu. Vi er på sagen
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har for tiden nogle periodiske kortvarige udfald. Men de er meget korte, typisk sådan en 2-3 min. Der har ikke været nogen udfald af længere varighed, siden vi havde planlagt service for en måneds tid siden. Jeg ved ikke hvad der er galt her, men det er ikke recordere.dk der var nede i 30 min. Tro mig, jeg er online hele tiden og vi har overvågning (udefra) på som giver alarm /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og det fortsætter og fortsætter i det uendelige......
Næsten hver eneste gang jeg vil ind, kan det ikke lade sig gøre. Der ER altså noget galt med siden, har ingen vanskeligheder med andre sider
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi er på det. Det er vores hostingcenter der har problemer. Vores elskede servere står og spinner som katte. Men der er teknikere på det.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |