recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Der er p.t. noget galt med recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Der er p.t. noget galt med recordere.dk

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Med hvilke browsere? Jeg oplever ingen problemer - overhovedet! Jeg kører IE9.

Ja, det kan sagtens skyldes lokale problemer.

Jeg oplevede selv lange svartider i går i forummet, og det viste sig at være et plugin (add-on) i Firefox-browseren der sløvede indlæsningen af siderne ned. Faktisk blev de markant langsommere.

Så browser, ting der er installeret i browseren, antivirus og antispam og den slags, kan have indvirkning på hjemmesider med mange links som der er i et forum.

Internet Explorer 9 og Chrome kørte derimod fint her. Men dem havde jeg heller ikke installeret noget i.

/Lars

Kan så berette, at jeg de sidste 30 minutter ikke kunne på på siden her - og det er på mit job, så problemet må være meget "Storlokalt", da mit job ligger et godt stykke fra mit hjem.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 15:40
Vi har store problemer med vores host lige nu. Vi er på sagen
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Vi har store problemer med vores host lige nu. Vi er på sagen
Det forklarer vel en del HumleBig smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Kan så berette, at jeg de sidste 30 minutter ikke kunne på på siden her - og det er på mit job, så problemet må være meget "Storlokalt", da mit job ligger et godt stykke fra mit hjem.Smile

Vi har for tiden nogle periodiske kortvarige udfald. Men de er meget korte, typisk sådan en 2-3 min.

Der har ikke været nogen udfald af længere varighed, siden vi havde planlagt service for en måneds tid siden.

Jeg ved ikke hvad der er galt her, men det er ikke recordere.dk der var nede i 30 min. Tro mig, jeg er online hele tiden og vi har overvågning (udefra) på som giver alarm Smile

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 19:51
Og det fortsætter og fortsætter i det uendelige......

Næsten hver eneste gang jeg vil ind, kan det ikke lade sig gøre. Der ER altså noget galt med siden, har ingen vanskeligheder med andre sider
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Og det fortsætter og fortsætter i det uendelige......

Næsten hver eneste gang jeg vil ind, kan det ikke lade sig gøre. Der ER altså noget galt med siden, har ingen vanskeligheder med andre sider

Vi er på det. Det er vores hostingcenter der har problemer. Vores elskede servere står og spinner som katte.

Men der er teknikere på det. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu