|
"Der var intet overladt til fantasien"! |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg vil mene at det ikke er 4K der gør at man synes det er et dårligt billedet.
Jeg synes mere at HDR indimellem gør at billedet bliver alt for unaturligt og nogle film har alt for meget digital sharpening, så billedet ligner noget der er løgn. |
||||
![]() |
||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
|||
Så er det noget dårlig materiale man har restaureret. |
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Det må du da tvivle alt hvad du vil på :) |
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
|||
Så må der være kommet nye versioner af Ringenes Herre. Da jeg havde dem på BD, var kvaliteten så elendig, at jeg solgte dem igen, uden at se dem. |
||||
![]() |
||||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2260 |
|||
Du solgte dem UDEN at se dem....... Havde du da set et afsnit på BD i dårlig kvalitet? Eller hvad...
|
||||
![]() |
||||
|||
Der skulle stå "Uden at se den færdig".
|
||||
![]() |
||||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1444 |
|||
Åh Gud! "Lyrik" er tilbage. Manden som for år tilbage terroriserede internettet med sine fuldstændig utålelige og mærkværdige indlæg og faktaresistens.
|
||||
![]() |
||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
PerW - Ifølge den logik der, så er der jo åbenbart ingen film før 2003-04 der så godt ud, da det først var der, der så småt begyndte at blive optaget digital HD (jo, der var eksempler før, men bestemt ikke standard).
Og tag en film som Wonder Woman. Den er stort set kun skudt på 35mm.. Men den ser måske også dårlig ud? |
||||
![]() |
||||
|||
![]() Redigeret af T-Duck - 01-Juli-2018 kl. 13:11 |
||||
![]() |
||||
|||
Hehe.. Jeg synes nu ellers både hun og filmen står helt skarp ![]() Redigeret af Nagash - 01-Juli-2018 kl. 13:57 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |