|
Det er os med fælleskøb |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Sendt: 23-Marts-2006 kl. 15:03 | ||
|
|||
mvh Christian
|
|||
Jørgen Giversen
Gæst |
Sendt: 23-Marts-2006 kl. 15:16 | ||
Hmm jeg ved ikke helt hvor begejstret jeg er. Hvad nu hvis andre finder på at lave tilsvarende fælleskøb på feks hårdehvidevare, plæneklippere, havemøbler eller noget helt tredie. Det kunne jo være på et tilfældigt forum på en hjemmeside. Vil de så være afskåret fra at bruge termen fælleskøb, uden føst at spørge pænt om lov? Hvis det er tilfældet synes jeg ikke det er en god ide. Jeg bryder mig generelt ikke om at registrere termer som varemærker.
|
|||
MadManMingo
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
Sendt: 23-Marts-2006 kl. 15:46 | ||
@CNN3 og Jørgen Giversen
Sig det til Disney, der nærmest har registreret ALT indenfor familieunderholdning. |
|||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Sendt: 23-Marts-2006 kl. 15:58 | ||
Hvad mener du? |
|||
mvh Christian
|
|||
Zagadka
Super bruger Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Sendt: 23-Marts-2006 kl. 16:02 | ||
Det kan godt lade sig gøre med æ og ø, men det kan ikke garanteres at det vil virke. DK-Hostmaster om tegnsæt i domænenavne |
|||
MadManMingo
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
Sendt: 23-Marts-2006 kl. 16:14 | ||
Ikke andet end en lille sjov overdrivelse, når du nu selv syntes at der var for meget af den slags. Har hørt historier om at Disney har rettigheder til de mest utrolige ting... navne, titler, skrifttyper, lyde... ol. |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 18-Januar-2007 kl. 20:02 | ||
Hej Asaa
Du havde ret - tak for informationen Heldigvis kan jeg nu annoncere, at recordere.dk også har fået retten varemærket Fælleskøb i klasse 35. Så nu hedder det:
Redigeret af Lars - 18-Januar-2007 kl. 20:03 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |