recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det kører (ikke rigtigt) for Samsung.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det kører (ikke rigtigt) for Samsung.

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Det kører (ikke rigtigt) for Samsung.
    Sendt: 05-November-2016 kl. 09:05
Først mobiltelefon i brand, nu kan Samsung vaskemaskiner tilsyneladende "eksplodere":
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/nu-kalder-samsung-ogsaa-millioner-af-vaskemaskiner-tilbage/6387944


Det er såkaldte "top-load" maskiner"
http://time.com/4558586/samsung-washing-machine-recall/

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 05-November-2016 kl. 09:14
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 09:35
Ja det er ikke godt for dem.

Jeg lever jo lige på kanten af livet, så jeg tænder lige mit Samsung TV :-)

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 09:45
James Dean i næste Samsung reklame til et nyt vildere image.

Samsung - Livin' on the Edge
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 10:33
Pudsigt, så var jeg lige ved at falde for LG-gantens tilbud på en Samsung vaskemaskine i næste uge, da min 10,5 år gamle AEG er begyndt at opføre sig underligt.

Men mon ikke det ender med en Bosch/Siemens?
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2013
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 10:43
He He, efter mine oplevelser med Samsung tv, hd, pc skærm som alle er gået i stykker, holder jeg mig LANGT væk fra noget der står Samsung, det er og bliver noget bras, men der er rigtig mange der bliver ved med at købe deres produkter.

Aldrig har jeg ejet et mærke med så mange fejl og problemer, har også ejet et dyrt LG tv det gik også i stykker kort tid efter købet, så nu holder jeg mig fra alt der er lavet i Korea, eller af et koreansk firma.Dead
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Pudsigt, så var jeg lige ved at falde for Elgigantens tilbud på en Samsung vaskemaskine i næste uge, da min 10,5 år gamle AEG er begyndt at opføre sig underligt.

Men mon ikke det ender med en Bosch/Siemens?


Det var vel ikke en top-loaded?! Så vidt jeg kan se, har de ingen af den slags.

Dem bliver der solgt få af her hjemme. I USA er det populært med den slags maskiner.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Pudsigt, så var jeg lige ved at falde for LG-gantens tilbud på en Samsung vaskemaskine i næste uge, da min 10,5 år gamle AEG er begyndt at opføre sig underligt.

Men mon ikke det ender med en Bosch/Siemens?


Da vi først på året skulle have en ny vaskemaskine, blev nettet støvet igennem. Når man læser på diverse forbrugersider, så er (også) Samsungs vaskemaskiner ikke det mest stabile. Og da jeg har dårlige erfaringer med Miele, så tænkte jeg hvilke alternativer der så var. Kom til at tænke på, at Panasonic også laver hvidevarer. Men igen viste det sig, at også deres maskiner har en del problemer. Så resultatet blev en Bosch. Et valg vi er rigtig glade for, da den er meget lydløs under centrifugering.

M.v.h.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 11:40
Lyder lidt som et logistikmareridt, at tilbagekalde 2,8 mio vaskemaskiner LOL
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Lyder lidt som et logistikmareridt, at tilbagekalde 2,8 mio vaskemaskiner LOL




Og det må koste KASSEN...

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 05-November-2016 kl. 11:51
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 11:53
Selv hvis man sætter prisen lavt, f.eks. til 3.000,- kroner pr. maskine, så er det 8,2 millarder kroner + håndteringsomkostninger + tab af goodwill = av, av, av....

M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 12:17
Det er vel ikke særligt kyndige folk, der benævner det for en eksplosion, når toppen på den toploadede model bliver rystet af under centrifugering. 😀

Update - November 4, 2016: Samsung tilbagekalder 2,8 millioner top-loading vaskemaskiner, fordi toppen uventet kan løsne under brug, udgør en risiko for skader fra stød, ifølge Consumer Product Safety Commission (CPSC).
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 12:28
Lidt i samme nyhedsånd: her er børn ligefrem blevet knust under en kommode, der ikke er sat fast til en væg.

Fra BT idag.

http://www.bt.dk/udland/farlig-ikea-kommode-trukket-tilbage-nu-er-endnu-et-doedsfald-blevet-bekraeftet
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu