Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
----OR----
Guld medlem
Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
|
Sendt: 02-Maj-2006 kl. 22:12 |
Ja, min Brainwave og Digiality er 2 min. bagefter.
|
|
Stiften
Bruger
Oprettet: 07-April-2006
Point: 57
|
Sendt: 03-Maj-2006 kl. 00:18 |
Den CX302T, som vi har på prøve er også to minutter efter tekst-tv, en Philips S-VHS og en Sony HDD-recorder.
|
|
pfugl
Guld medlem
Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
|
Sendt: 03-Maj-2006 kl. 07:43 |
pfugl skrev:
Er der andre end mig der har konstateret at klokken ikke passer på
deres CX302 (og måske andre modtagere) her til aften? Den er ca 2 min.
bagefter, hvilket forårsagede at jeg manglede de første 2 minutter af
Taggert. Jeg formoder det er digi-tv der igen har et problem.
/Peter
|
Problemet er der stadig her til morgen. Har sendt en mail til Digi-tv, i håb om at få det rettet.
/Peter
|
|
Stiften
Bruger
Oprettet: 07-April-2006
Point: 57
|
Sendt: 03-Maj-2006 kl. 23:57 |
Jeg skrev også og fik dette svar fra DIGI-TV- efter en mail, hvori jeg blev anbefalet at kontakte min forhandler:
Citat:
Jeg kan se at du ikke er den eneste med et 2 minutters tidsproblem så derfor sender jeg din henvendelse videre til Broadcast Service Danmark.
Med venlig hilsen DIGI-TV
Citat slut.
Problemet med hakkende billeder, som jeg også nævnte, gav DIGI-TV ikke noget bud på. Mvh.
|
|
pilehave
Guld medlem
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1263
|
Sendt: 04-Maj-2006 kl. 06:42 |
Min Humax var også et par minutter bagud i går aftes, har ikke tjekket her til morgen. Det må være et generelt timing problem.
|
|
pfugl
Guld medlem
Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
|
Sendt: 04-Maj-2006 kl. 07:44 |
Tiden passede igen da jeg checkede kl 23 i går aftes, så det ser ud til
at være løst. Lidt for dårligt at Broadcast Service Danmark ikke selv
har nogen kvalitetskontrol på det punkt.
/Peter
|
|
jerndal
Ny bruger
Oprettet: 21-April-2006
Point: 2
|
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 23:15 |
Hej med jer alle.
Jeg har lige fået en 203 med 140 mb HD. På bagsiden er der et tlf stik (de små firkantede), der er mærket "modem" hvad er det til ? Jeg kan ikke finde det beskrevet nogen steder.
Jeg har desuden det problem at modtageren finder 2 af hver kanaler, selv om jeg sletter halvdelen så kommer de igen med det samme.
mvh Jes
|
|
pilehave
Guld medlem
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1263
|
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 23:25 |
Ah hva?
En 203 model af hvad? Og 140 mb harddisk??
|
|
housh
Ny bruger
Oprettet: 04-Maj-2006
Point: 16
|
Sendt: 05-Maj-2006 kl. 23:41 |
til i som selv ønsker at fifle velfungerende Terristisk antenne sammen kan i : bruge - inderlederen fra 1 alm. antennekabel= kobberlederen afklip 780 mm + 40 mm til forbindelseskablet = 82 cm af denne inderleder. indkøb 1 billig Freesbe = ja dem som man leger med på stranden normalt er de jo udført i billigste form for plast= få kroner kun nødvendigt hvis man ønsker sig 1 mere holdbar terr. antenne. antenneelementet skal blot pålimes undersiden af din Freesbe det afklippede antenneelement= de 82 cm /foldes som 1 cirkel i Ø=ca. 250mm samt de ca. 2 cm i hver af enderne som ombukkes vinkelret på cirklen hver ende af antenneelementet monteres i 1 klemrække som ellers norm. anvendes til alt muligt andet i el forbindelse - brug 3 rækker - hvor det midterste anvendes som afstand. tilslut dit antennekabel fra din DVB-T modtager - opsæt din nye terr. antenne - og du kan se tv i super kvalli. Den billige fra Jem & Fix er næsten lige så god - og pakket finere ind.
|
|
jerndal
Ny bruger
Oprettet: 21-April-2006
Point: 2
|
Sendt: 06-Maj-2006 kl. 08:03 |
pilehave skrev:
Ah hva?
En 203 model af hvad? Og 140 mb harddisk??
|
Ja undskyld det var lidt sent da jeg skrev indlægget, det er selvfølgelig en CX302T med en 120 mb harddisk, men spørgsmålet er stadig det samme.
På bagsiden er der et tlf stik (de små firkantede), der er mærket "modem" hvad er det til ? Jeg kan ikke finde det beskrevet nogen steder.
Jeg har desuden det problem at modtageren finder 2 af hver kanaler, selv om jeg sletter halvdelen så kommer de igen med det samme.
Jes
Redigeret af jerndal - 06-Maj-2006 kl. 08:04
|
|
BrianG
Ny bruger
Oprettet: 06-Maj-2006
Point: 4
|
Sendt: 06-Maj-2006 kl. 15:03 |
Jeg har lige købt en CX302T med 80 gB harddisk. Den virker fint men jeg
kan ikke fjerne undertekster fra optagede programmer under
afspildningen. Trykker jeg på den grønne taste får jeg ikke den normale
menu hvor jeg kan vælge at slå undertekster til og fra. Istedet
forsvinder underteksterne kun kortvarigt inden de dukker op igen. Kan
det virkelig passe at undertekster ikke kan fjernes på optagede
udsendelser?
|
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 06-Maj-2006 kl. 15:48 |
BrianG skrev:
Jeg har lige købt en CX302T med 80 gB harddisk. Den virker fint men jeg kan ikke fjerne undertekster fra optagede programmer under afspildningen. Trykker jeg på den grønne taste får jeg ikke den normale menu hvor jeg kan vælge at slå undertekster til og fra. Istedet forsvinder underteksterne kun kortvarigt inden de dukker op igen. Kan det virkelig passe at undertekster ikke kan fjernes på optagede udsendelser? |
Hvis du vil se det optagede uden tekster, så skal de være slået fra før optagelse. Men husk så også, at de ikke kan komme på, når de er fravalgt optagelsen.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|