|
Digital spejlrefleks kamera med fart |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
beauville
Guld medlem Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
Sendt: 31-Juli-2008 kl. 22:43 | |
ja det tror jeg du vil opleve... |
||
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
||
cklopp
Bruger Oprettet: 01-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Sendt: 31-Juli-2008 kl. 23:35 | |
Det er ikke til sportsfotografering. Det er mere naturbilleder og dyr i bevægelse. Han er ikke i nærheden af at være proffesionel på nogen måde, kun helt almindelig. Men det sidste kamera han købte gav han på trods af dette 22000 kr. for så prisen er som sagt ikke det der er afgørende, selvom jeg har prøvet at fortælle ham, at det han køber er alt for avanceret i forhold til hvad han kan.............. ingen der kender den olympus model han har kigget på?? |
||
Pizzabager
Redaktionen Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
Sendt: 31-Juli-2008 kl. 23:41 | |
Efter hvad jeg har læst og hørt er det nikon og canon der er bedst til prisen på DSLR marked, og hvis din far i er prof fotograf eller bare medium, skal han ikke vælge nogen af de dyreste kameraer, Der skal man vide hvordan man bruger dem før der er en forskel fra de lidt billigere DSLR kameraer.. Men vil nu alligevel sige at et kamera, som 40D fra canon eller D80 fra nikon, skulle kunne det han efterlyser, og sikkert mere til. han kunne nok også vælge et D450 fra canon og være tilfreds.. |
||
mhodk
Ny bruger Oprettet: 01-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 01:38 | |
Til action billeder findes der nok ikke noget bedre ( til meneske-penge ) end
Casio Exilim Pro EX-F160 billeder/s eller 1200 fr/s HD movie.Dog er kameraet kun på 6 mpix. Et fantastisk stykke legetøj |
||
FeTA
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 07:18 | |
Hej med dig
Jeg vil foreslå at du f.eks. går ind på denne side og kikker lidt. http://www.dpreview.com/ Det er så vidt jeg ved en meget højt respekteret side hvor du kan lave sammenligninger af de forskellige kameraer. Jeg ville selv gerne have det E3 som du omtaler. Hilsen og god jagt FeTA Redigeret af FeTA - 01-August-2008 kl. 07:19 |
||
ashdk
Guld medlem Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 08:58 | |
Hvad koster sådan et mon, har jeg længe gerne ville lege med highspeed video optagelser. Angående topic, så et canon eos 450D eller 40D ville være et godt valg. Jeg har selv et 40D, og det er piv hurtigt. Det er ikke kun kamera men også optikken det kommer an på når vi snakker hurtig autofokus. Så det skal man også lige være opmærksom på. |
||
lrev på jobbet
Guld medlem Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 09:42 | |
hej. "Sport" programmet vil bare priotere en hurtigere lukkertid......er kameraet ikke udstyret med en hurtig AF(det er de færreste)-hjælper dette ikke.Er kameraet i bevægelse ved eksponering,er man da nød til at slå AF fra. Ville købe Canon eller nikon....og undgå de aller billigste "med i pakken"objektiver. Har selv fotograferet en del F-1 på banerne,og her er mange AF ikke hurtige nok når bilerne skal fanges. lrev
Redigeret af lrev på jobbet - 01-August-2008 kl. 09:44 |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 10:33 | |
Hvorfor siger du dog at du skal slå AF fra? Der er da AI osv der klare AF for dig? Den holder fokus på et bevægeligt objekt. Der flere forskellige muligheder inden for AF. Og jo, de er som regl hurtige nok, hvis bare du selv kan finde ud af at sigte med dit kamera - og følge objektet. Kan skudt mange fugle osv med en AI og brugt AF. Og så drop de forud lavet programmer, og stil dine egne indstillinger. |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
Soko
Super bruger Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 10:35 | |
Knap 6.000,00 kr. på www.edbpriser.dk Mvh. Soko |
||
jcoop
Bruger Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 11:54 | |
jeg ville til enhver tid hellere købe et Canon EOS 450D end Casioen der. |
||
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
||
lrev på jobbet
Guld medlem Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 12:17 | |
Enig.....lækkert kamera. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 13:24 | |
Ja bestemt. Et Canon 450 eller tage springet til 40D. Venter personligt først med at købe nyt kamera til 50D engang kommer ud.. Men hvis jeg skulle vælge nyt lige nu, ville det blive 40D. |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |