recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital Video Essentials HD Basics Blu-Ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigital Video Essentials HD Basics Blu-Ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Direkte link til dette indlæg Emne: Digital Video Essentials HD Basics Blu-Ray
    Sendt: 20-April-2010 kl. 09:48
Hej.

ville høre om i har nogle erfaringer med Digital Video Essentials HD Basics Blu-Ray.

http://www.av-connection.dk/?PGr=1809&ML=476

Har læst nogle anmeldelser og det ser jo helt fint ud men hvad mener i ????
Til top
M.K.A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2006
Point: 237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 21:14
Har selv en, og må sige den er godt gennemført. Må dog indrømme jeg stoppede til sidst, da det blev lidt for teknisk til mig, men vejledningerne er enormt godt gennemført, og der er også lidt for historie og forklaringer til hvad den pågældende kalibræring går ud på. Så hvis du har mod på det, er det et godt køb syns jeg. 
M.V.H M.K.A
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2010 kl. 09:03
Bestemt et fint køb. Giver er et godt indblik i generelle parametre, der påvirker billedkvaliteten. Jeg havde stor glæde af skiven, da jeg købte den for 2-3 år siden og fik et langt bedre billede på både min LCD og plasma, da jeg havde kørt seancen igennem.

Slutresultatet kan dog slet ikke måle sig med en rigtig kalibrering, så det skal man ikke forvente.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu